Ny Surroundforsterker + HT, hjelp til valg. - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 26 av 26
    Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    704
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    tenkt på brukt i det hele tatt egentlig? trålet sån kjapt gjennom tråden, men ingen som anbefaler brukt.. får MYE for 10 000,- brukt

Newcomer Orbitize sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    78
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har sniktittet litt både her og på finn etter brukte ting...men vet ikke helt. For det første må det være forholdsvis nært, da jeg ikke har bil. Dessuten er jeg ganske bestemt på å prøvelytte før jeg kjøper, noe som blir vanskelig hvis det jeg er ute etter ikke er nært. Har du noen forslag, norpimp?

Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    78
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå ser jeg forsåvidt at shg.no har avr 247 til 200 kr dyrere enn 245 Noen som har noen erfaringer med denne?

Intermediate hifi-Sondre sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    734
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Broder`n kjører budsjett han også og har en Yamaha 657 (2995,-) og Dynavoice M65 som fronter med center og surround i samme leia. Kostet sikkert rundt 8 for alt. Er litt sjuk om dagen og anlegget står i nabohuset for tiden så jeg satte på hans anlegg og smekket i go` cder. Etter å ha slått på pure direct og flyttet dem litt rundt ble jeg mildt sagt sjokkert. M65 er til prisen et røverkjøp av dimensjoner. Javisst mangler de mye i forhold til 10K fronter, men de spiller meget bra, og jeg nøt musikken uten at det var mye som irriterte meg ved lyden - noe det ofte gjør i prisklassen...

Jeg vil virkelig anbefale deg å se på de, eller F6, og så kan du bygge på med en XTZ W12. Den har han også fått i hus nå, og den spiller meget bra til prisen.

Skulle jeg kjørt budsjett i dag hadde jeg valgt:
    Dynavoice Magic F-6 pakke i Calvados farve

Så finner du en receiver som du kan tenke deg å legge penger i, alt etter din smak og så når økonomien tillater det en sub. Det kan godt være surround.no kan gi deg en god pakkedeal på komplett oppsett, men jeg ville nok valgt et hakk høyere enn Yamaha 459.

Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    78
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har vurdert Dynavoice, spesielt M65 serien, fram og tilbake. Det store minuset for meg er at jeg ikke får mulighet til å prøvelytte før jeg skal kjøpe. Siden høyttalere er så smak og behag føler jeg at dette er veldig viktig. Eks: Leste mange innlegg om folk som digga Patos 410 og 510, og synes Klipsh var ubehagelig å høre på. For min del synes jeg det var helt hakka motsatt! Derfor har jeg på en måte prøvd å runde av valget til de komponenter jeg kan få prøvd, evt veldig gode tilbud på bruktmarkedet. Dvs det går i det meste i hva jeg kan skaffe fra HFC, HFK, TonArt og bruktmarkedet i Trondheim...

Subben kommer til å komme i hus før eller siden, men iogmed at jeg ikke ser meg selv som noen stor basskåting og har en forholdsvis liten stue (~20kvm) og naboer oppe, nede og ved siden, må jeg nok klare meg uten i første omgang. XTZ W12 virker dog som et meget godt valg for når den tid kommer!

Men atter en gang, takk for input

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •