Offisiell tråd Pioneer VSX-LX60/70 - Side 31

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 31 av 48 FørsteFørste ... 11 21 27 28 29 30 31 32 33 34 35 41 ... SisteSiste
Viser resultater 601 til 620 av 947
    Intermediate Tor Ole sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    698
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Dere som har Lx 70 er dere fornøyd med den?

Sikkert kommet opp dette spørsmålet tidligere, men orker ikke lese 30 sider....

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tor Ole
    Dere som har Lx 70 er dere fornøyd med den?

Sikkert kommet opp dette spørsmålet tidligere, men orker ikke lese 30 sider....
    JA! Er veldig fornøyd.

Jeg synes den er en fantastisk match på mine Infinity Kappa høytalere på både musikk stereo og på film.
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Intermediate Xinhua sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    JA ! Er strålende fornøyd selv om den ligger på avtorget no. Planen var å oppgradere til Yamaha Z11 eller Denon AVC-A1HD så derfor er den på torget.
    Men uten om det er dette en helt RÅ forsterker som faktisk har krefter under panseret. Har testet på Electra 946 som er ganske vanskelig å drive med sine 4x10".....

Den er helt RÅ på film og funker veldig bra på musikk. Selv om en rein stereo er bedre da.

Active Torro sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Testet LX60 i siste Hjemmekino, fikk 6 mens Marantz 7002 og Denon 3808 fikk 4.

Er litt (veldig) skepisk til testene i denne blekka. Spesielt etter at Panasonic 50PZ70 fikk 6, mens 42PZ70 fikk 4 en måned senere...litt Yatzy kanske?

Uansett, så er det en habil serie Pioneer har med denne LX serien. Nøytral, presis og støtter alt av lydformater.

ps. DV-LX50 fikk også skryt, om du trenger en habil CD/DVD spiller som matcher.

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Torro
    Er litt (veldig) skepisk til testene i denne blekka. Spesielt etter at Panasonic 50PZ70 fikk 6, mens 42PZ70 fikk 4 en måned senere...litt Yatzy kanske?

Henger meg på den....
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Da fikk jeg internettradio til å virke

Med kabel virket internettradio med en gang og jeg fant også heftet om Media Home Gallery. Men da har jeg behov for å kunne dele opp den kabelen som ligger fram til Dreamboxen som jeg har i dag.

Fra ruteren i 2 etasje får jeg adsl-signalene ned i første etasje via strømkabelen og pr i dag rett inn i Dreambox. Jeg lurer nå på hva jeg må ha for å kunne splitte slik at jeg også får koblet opp min PS3 og LX70 ? Trenger jeg en HUB eller er det en Svitsj jeg må ha ?

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av roysoft
    Med kabel virket internettradio med en gang og jeg fant også heftet om Media Home Gallery. Men da har jeg behov for å kunne dele opp den kabelen som ligger fram til Dreamboxen som jeg har i dag.

Fra ruteren i 2 etasje får jeg adsl-signalene ned i første etasje via strømkabelen og pr i dag rett inn i Dreambox. Jeg lurer nå på hva jeg må ha for å kunne splitte slik at jeg også får koblet opp min PS3 og LX70 ? Trenger jeg en HUB eller er det en Svitsj jeg må ha ?
    Splitte kan du gjøre på flere måter. Switsj er nok det enkleste og dyreste.

Men hvis det går en hel cat 5 kabel hele veien, så kan denne splittes i 2. Enten ved å kjøpe en enkel splitter i hver ende, eller splitte selve kabelen i 2, montere på 2 plugger i hver enda (da skal pinnene 1,2,3 og 6 være i bruk, 1og2 er ett par, og 3og6 ett annet par).

På de to nederste alternativene, så vil du maks få 100 mb nettverk, giganettverk må bruke alle 4 par, men intet normalt utstyr greier å utnytte giganett uansett.

Intermediate longbow sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    956
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av longbow
    eg har koplet ps3 opp til LX-70'en via HDMI, og sendes ut til pj via HDMI, men kan eg også sende samme bilde ut vi feks, s-video???
    men kan bilde nr " to " sendes ut via komponent?? ( tror det er det den heter, den har vertfall fem kabler/ledninger ) ... det var en på jobben som mente at det kunne gå....for det er vel digitalt???

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    956
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    men kan bilde nr " to " sendes ut via komponent?? ( tror det er det den heter, den har vertfall fem kabler/ledninger ) ... det var en på jobben som mente at det kunne gå....for det er vel digitalt???
    ingen som vet noe????? TRENGER råd her folkens...

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Det ser ut til at man kun kan bruke Composit for sone 2.

Component har kun 3 kabler, det hender den har 5, men de 2 siste er kun stereo lyd, er som regel kun brukt på TV for at man skal få lyd med inngangen også. Hvis du ser på din forsterker så har Component inn/utgangene kun 3 plugger.

Newcomer jocke sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da hoppet jeg på hi-fi bølgen, og dro kortet til fordel for en LX70. Får den på Tirsdag.

Dette blir det første jeg kan kalle en forsterker i min historie. Regner med jeg ikke har drete på draget?

Intermediate Xinhua sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jocke
    Da hoppet jeg på hi-fi bølgen, og dro kortet til fordel for en LX70. Får den på Tirsdag.

Dette blir det første jeg kan kalle en forsterker i min historie. Regner med jeg ikke har drete på draget?

Det skal eg låve deg du ikke har gjort :P
    Den er knallgod og har KRAFTIG forsterkerdel. Selv om sikkert de fleste har effektforsterker til frontene.
    Filmlyden er noe av det bedre og med kalibrering blir den bare enda bedre

På musikk kunne den ha vert bedre i mine ører, men er vel litt med matching av komponenter og.

Newcomer fmorris sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilket surround program kjører dere på TV sendinger? Skriv gjerne om dere har 5,6 eller 7.1 hvis det har noen betydning.
    Jeg kjører et 5.1(2) oppsett, og leker meg for tiden med forskjellige innstillinger. Akkurat nå kjører jeg PLII+THX.
    God helg!

Active Torro sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av fmorris
    Hvilket surround program kjører dere på TV sendinger? Skriv gjerne om dere har 5,6 eller 7.1 hvis det har noen betydning.
    Jeg kjører et 5.1(2) oppsett, og leker meg for tiden med forskjellige innstillinger. Akkurat nå kjører jeg PLII+THX.
    God helg!
    5.1 DLP II Music
    "Compressed music enhancer" hjelper stort med de kraftig komprimerte sendingene til Viasat og Canal Dig.

Newcomer KeNjeN sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Me want

Newcomer fmorris sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Torro
    5.1 DLP II Music
    "Compressed music enhancer" hjelper stort med de kraftig komprimerte sendingene til Viasat og Canal Dig.
    Mener du sound retriever?

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    956
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    Det ser ut til at man kun kan bruke Composit for sone 2.

Component har kun 3 kabler, det hender den har 5, men de 2 siste er kun stereo lyd, er som regel kun brukt på TV for at man skal få lyd med inngangen også. Hvis du ser på din forsterker så har Component inn/utgangene kun 3 plugger.
    eg vil ha alle hdmi signalene mine ut på både PJ og tv. Til PJ er ikkje dette noe problem
    ( kjører hdmi ut 9, men eg får ikkje bilde opp til tv'en. har nå prøvd med component kabel, men uten hell..... har prøvd alle mulige innstillinger på sone 2 og 3, og en masse annet, eg har til og med lest bruksanvisningen for første gang, uten å bli klokere....trenger sårt noen tips her, eg kan ikkje bruke pj, hver gang eg skal bruke pc'en, det blir dyrt....

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    eg vil ha alle hdmi signalene mine ut på både PJ og tv. Til PJ er ikkje dette noe problem
    ( kjører hdmi ut 9, men eg får ikkje bilde opp til tv'en. har nå prøvd med component kabel, men uten hell..... har prøvd alle mulige innstillinger på sone 2 og 3, og en masse annet, eg har til og med lest bruksanvisningen for første gang, uten å bli klokere....trenger sårt noen tips her, eg kan ikkje bruke pj, hver gang eg skal bruke pc'en, det blir dyrt....
    Den nedskalerer nok ikke, ihvertfall ikke fra HDMI. Så der ligger ett stort problem.

Det ser ut til at du vil måtte ha en switch på utgangen for å splitte signalet i 2.

Intermediate Kriller sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har erfaringer på LX70 til Klipsch RF 63?

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kriller
    Noen som har erfaringer på LX70 til Klipsch RF 63?
    Hjemmekino testet vel LX70 på "referansekinoen"?? Er vel Klipsch der - ursikker på modell?

Det spilte bra - etter det jeg skjønte.

Side 31 av 48 FørsteFørste ... 11 21 27 28 29 30 31 32 33 34 35 41 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •