qed vector reference-oppkoppling-avanserte saker

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Active wolfer sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

qed vector reference-oppkoppling-avanserte saker

Go dagen folkens

Har fått tak i overstående pre amp..skal kopple den opp via min yamaha rx- v657 å bruke den i stereo oppsett som for forsterker til mine 2 Paraound hca 1000, hvordan i hulleste gjør jeg dette? ønsker å kjøre en løsning dær hvor Qed`en og Parasound fungerer som ett rent stereo oppsett, bruker Parasoundene til frontene som er kopplet inn på pre out(seff)via 657, noen som skjønner hva jeg mener? en del for rein stereo me qed som forforsterker og en del hvor jeg kjører flerkanals hjemmekino med 657 som for forsterker til Hca 1000..må si att dette ble litt komplisert for meg, tror jeg vet det, men vil spørre meg litt til råds, e jo så jækla dyrt å brenne og sprenge inn og utganger...

venter spent, men det må være svar fra en som har erfaring og som vet ka han holder på me..
    brukermanual til qed hvor kan den hentest, mon tro?

på forhånd takk..

Active Wodger sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    301
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Med mindre Qed'en har home theatre-inngang så må du koble til v657 på en av de vanlige inngangene og skru opp volumet på Qed'en til omtrent max når du vil ha surround.

Det burde i prinsippet funke, men du kan oppleve problemer med susing i høytalerne hvis Qed'en ikke er helt stille av seg. En annen ting er jo at det kan oppstå problemer den dagen du glemmer å skru ned volumet på QED'en når du skifter til CD-inngangen.....

Active wolfer sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

qed

Sitat Opprinnelig postet av Wodger
    Med mindre Qed'en har home theatre-inngang så må du koble til v657 på en av de vanlige inngangene og skru opp volumet på Qed'en til omtrent max når du vil ha surround.

Det burde i prinsippet funke, men du kan oppleve problemer med susing i høytalerne hvis Qed'en ikke er helt stille av seg. En annen ting er jo at det kan oppstå problemer den dagen du glemmer å skru ned volumet på QED'en når du skifter til CD-inngangen.....
    Jeg mener att det må da gå ant å kjøre dette som 2 separate deler ..en stereo del og en sourround del...yamaha reciveren skal være helt utenom...skal se om det kanskje funjer slik du sier...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •