Denon pma 1315r

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer mekkal sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Denon pma 1315r

Hei!

Naboen kjøpte seg for ei tid tilbake en Denon pma 1315r forsterker
    Han var ganske sikkert på at det var Preout på den, så han kunne bruke den som forforsterker på sine cerwin vega, med da en effektforsterker kobla til.
    Så egentlig bare en grei forsterker å starte med, til han fikk råd til å kjøpe seg noe skikkelig, og ikke minst, stille opp og ned volum, bytte fra Cd til aux osv, Med fjernkontroll.

Når han fikk den i posten oppdaget han at det IKKE var preout. Han blei ganske skuffa over det, iogmed at selger var ganske sikker på at det var preout på'n.

han betalte 3000 for den, og det er jo ca det samme som en gir for en Nad forsterker med 2stk preout...

Så han har da bestemt seg for å selge Denon forsterkeren, og kjøpe en skikkelig billig forforsterker, med fjernkontroll og Preout.
    Tenkte litt på en harmon kardon HK 3380, eller en hk970.
    Han digger designet

Jeg mener han kan få igjenn 3000kr for Denon'en, Hva syns folket på forumet?
    Er det for høyt i pris?

Noen tips til ny forforsterker?

Mvh
    Mekkal

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei.

3000,- for en 1315r er i mine øyne alt for mye. Solgte selv et strøkent eksemplar av denne for 2500,- for 4-5 år siden. Betalte selv 3000,- et år tidligere. Tiden går og 1315r er ikke lenger siste skrik innen hifi. Ville i dag vært fornøyd med 2000,- for denne forsterkeren. Når det er sagt, var jeg en gang godt fornøyd med forsterkeren.

Mvh. Frank

Newcomer mekkal sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re:

Ja det er jo en grei forsterker, men det er ingen mulighet for å "Bygge vidre" med den. Er ganske overaska over hva den klarte jeg og, er for all del en bra forsterker, men mangler preout

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •