Yamaha RX-V2700 og JMlab

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer dorffy sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Yamaha RX-V2700 og JMlab

For øyeblikket har jeg et komplett surroundsett med JMlab 726S,707S og CC700S koblet til en yamaha rx-v650. Er kjempefornøyd med lyden, ihvertfall på film. Nå i nærmeste fremtid vurderer jeg å gå for rx-v2700, og det jeg lurer på er hvilket løft dette vil gi. Vil musikk i to kanaler bli vesentlig bedre? Stor innvirkning på surroundgjengivelse?

Hvis noen har erfaring med rx-v2700 eller rx-v1700 hadde det vært kjempefint med kommentarer.

Intermediate mattman sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    736
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    En slektning av meg kjøpte et komplett Focal Chorus S sett som ble drevet av en Yamaha RX-V 1700. Vi foretok en liten test her hvis det er av interesse. Jeg har hørt en del Focal på billige Yamaha-receivere, og noe Focal på dyrere Yamaha-receivere. Ytelsesmessig med tanke på krefter og kontroll vil du merke et løft fra 650, men jeg innbiller meg at romkorreksjonen vil også gjøre en stor forskjell til film, eventuelt tokanals.
    Er du glad i å kalibrere EQ-bånd selv har 1700/2700 mye snadder man kan leke seg med hvis man vil forbigå autokalibrering.. Du får veldig mye for pengene for en Yamaha RX-V1700 som vi testet. Det er også mye bedre pre-out utganger til separate effekttrinn på de nye receiverne. Tokanals vil fungere utmerket.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •