Hvor kan velodyne SC-1250 kjøpes i Norge?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    160
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvor kan velodyne SC-1250 kjøpes i Norge?

Sitter her å lurer på om det ikke er på tide med en liten Subwooferforsterker. SC1250 kan kjøpes i USA for under $1000, og nå som kursen er lav er jo ikke dette så gale. Problemet er at jeg da ikke får en 230V forsterker. For meg kan det se ut som at det er laget en for 110V og en for 230V og ingen internasjonale. Er det mulig å få tak i en slik forsterker her til lands? Ser at Neby Hi Fi Concepts A/S, som holder til i oslo, er forhandlere for Velodyne her til lands. Er dette eneste mulighet? Finnes det noen andre europeiske webshopper som kan være like rimelig når frakt blir medregnet? Finnes det alternativer til denne forsterkeren?

Intermediate Kolschtat sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    867
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Neby hifi concept er importør av Velodyne i Norge. Har du prøvd å maile de?

Mulig de kan være behjelpelige, jeg har ihvertfall kun opplevd god service der.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    160
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De har ingen i nettbutikken eller prislisten sin, men skal sende de en mail å høre hva de skal ha for forsterkeren. Ellers har jeg finnet den enda billigere i USA, $770, men de sender ikke til norge. og så er det 110V versjonen da. Har sendt de en mail for å høre om de kan levere 230V versjonen. Da kan jeg til nøds bruke jetcarrier.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    160
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da fikk jeg endelig svar fra Neby Hi Fi Concepts, 12000,-. det er jo en tanke mer enn det jeg hadde tenkt å bruke, så dette må nok grubles litt på

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •