Skal eg kjøpe en Denon 2807 i morgen?Kom med råd:)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Active Sildo sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    357
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Skal eg kjøpe en Denon 2807 i morgen?Kom med råd:)

Tenkte meg en tur til stavanger i morgen, og tenkte på å kjøpe med meg en Denon 2807 hjem. Er det noen som har noe og utsette på den? Har effektforsterkere til alle ht så den skal ikke drive noen htèr Har ingen erfaring med Denon så alle innspill blir motatt med stor takk.

Intermediate Leikis sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    729
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om modellen under har samme rom korreksjon, kan du jo gå for den siden du ikker trenger den innebygde fortserkeren. Ellers er jo Denon sine recivere gode apparater, løp å kjøp.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    945
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Sildo
    Tenkte meg en tur til stavanger i morgen, og tenkte på å kjøpe med meg en Denon 2807 hjem. Er det noen som har noe og utsette på den? Har effektforsterkere til alle ht så den skal ikke drive noen htèr Har ingen erfaring med Denon så alle innspill blir motatt med stor takk.
    Nå står jo de nye modellene for trappen... denon kommer med nye modeller i på alle receiverne ... hdmi 1.3... om det ikke haster så veldig ville jeg ventet til disse kom ut på markedet. Om du likevel ikke trenger hdmi 1.3 så kan du regne med at MANGE kommer til å avertere surround receivere fremover på bruktmarkedet når de nye produktene kommer på markdet...

Active Sildo sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    357
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Leikis
    Om modellen under har samme rom korreksjon, kan du jo gå for den siden du ikker trenger den innebygde fortserkeren. Ellers er jo Denon sine recivere gode apparater, løp å kjøp.
    Etter det eg har lest så har den desverre ikke det Ingen som har noe negativt om Denon?

Active Sildo sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    357
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av stenvik
    Nå står jo de nye modellene for trappen... denon kommer med nye modeller i på alle receiverne ... hdmi 1.3... om det ikke haster så veldig ville jeg ventet til disse kom ut på markedet. Om du likevel ikke trenger hdmi 1.3 så kan du regne med at MANGE kommer til å avertere surround receivere fremover på bruktmarkedet når de nye produktene kommer på markdet...
    Har tenkt litt på det du, men det kan jo ta 6 mnd før det kommer Og slik som eg har forstått det så får eg hd lyd når avspilleren dekoder det, eller? Hva gjør hdmi 1.3 i forskjell til gamle typen? Har ikke hatt tid til å sette meg inn i dette enda

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Løp og kjøp ;-)

Junior har en AVR 1905 som antakelig må på rep. pga. at nivået på en kanal er helt ute av kusr, og i tillegg mangler det bass.

Det er faktisk første Denon jeg har førstehåndserfaring med at det er noe galt på. Har hatt flere Denon produkter selv og kjenner mange som har, ingen problemer.

Og at det er bra lyd og gode funksjoner i tillegg er ingen ulempe ;-)

Har nok villet vurdert Denon om jeg skulle kjøpt nytt selv.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Active Sildo sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    357
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Løp og kjøp ;-)

Junior har en AVR 1905 som antakelig må på rep. pga. at nivået på en kanal er helt ute av kusr, og i tillegg mangler det bass.

Det er faktisk første Denon jeg har førstehåndserfaring med at det er noe galt på. Har hatt flere Denon produkter selv og kjenner mange som har, ingen problemer.

Og at det er bra lyd og gode funksjoner i tillegg er ingen ulempe ;-)

Har nok villet vurdert Denon om jeg skulle kjøpt nytt selv.
    Da ser det ut som eg må tømme sparegrisen og reise på tur i morgen

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer litt på forskudd jeg da ;-) Regner med at du blir fornøyd.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Active Sildo sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    357
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hatt AX2 så det blir spennende og høre om det er noe stor forskjell.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •