jeg vurderer å bytte ut anlegget mitt til et mer stilfult design. Må innrømme at jeg handler litt med øynene her, men blir ingen handel hvis ikke ørene er fornøyd

Fra før har jeg CV V-12 til front og VE serien i surround + SVS 10" sub. Til å drive dette har jeg en NAD T742 og C272. (SVS subben skal jeg ha med i neste oppsett.)

Det jeg vurderer nå er JBL Cinemasound (+SVS subben) og Harman/Kardon 245. Lurer på om 245 blir for spinkelt, eller om det blir bra hvis jeg sper på med C272'en. Eventuelt kan jeg gå opp til 445, men da er det jo bare noen få tusen til 645, og kan like godt ta den... Hva sier dere?

Er 245 lik NAD T742 på kraft eller er jeg på viddene her? Begge måler jo watt på samme måte. Men rekner med 245 har bedre kvalitet?

Har tenkt å teste det på hificenter i bergen, men har ikke anledning før om en måneds tid. Så innen den tid tar jeg gjerne i mot feedback for å se om dette er noe å satse på, eller om jeg må begynne på scratch.

Blir et oppsett kombinert til film og musikk. Musikk så går det i det meste. fra Katie Melua til Pendulium til Dimmu Borgir.