Eksisterende og annonserte receivere/prosessorer som takler de nye HD-lydformatene - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5
Viser resultater 81 til 84 av 84
    Intermediate torsteinvh sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,414
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Dark
    Hva **** betyr audessy?
    Audyssey (Audyssey Welcomes You) er en leverandør av systemer for romkorreksjon av lyd.

De leverer stand-alone løsninger i tillegg til innebygde løsninger for receivere, bl.a. Denon, Onkyo og Marantz.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,886
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "Official" "Why you don't need HDMI 1.3" thread - Page 43 - AVS Forum
    "As of right now, DTS-Master Audio is the only format that requires bitstream/HDMI1.3 AVR. This is because no player to date will process MA and shoot it out to the AVR's via PCM.
    "

Due to the slow adoption of DTS-HD Master Audio decoding in players, and the recent release of players which can output bistream DTS-HD Master Audio and HDMI 1.3 receivers with DTS-HD Master Audio decoders, it may be desirable in certain situations to get an HDMI 1.3 receiver with the newer audio decoders onboard.
    -k

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ekstern Dekoder med TrueDD , DSMaster og LPCM , finnes det ?

Jeg har lest igjennom dette forumet noen timer uten å finne noe svar . Mulig har har litt gammelt ustyr men det fungererutmerket og jeg synes det er å kaste bort penger å hive perfekt kapable forsterkere og forforsterkere.

Jeg har Rotel rsp980 og Rotel rb976, men tilhørende eksterne DTS og DD dekodere som låter svært bra.

Jeg vil gjerne får ut TrueDD ,DTS master og LPCM av Blueray spileren min, og er derfor på utkikk etter en ny *dekoder* siden jeg ikke har lyst til bytte ut resten. Jeg har brukt litt tid på å tråle nettet, men finner ingen ting. Er det noen som kan peke meg i riktig retning ?

Vidar

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ostmovid
    Jeg har lest igjennom dette forumet noen timer uten å finne noe svar . Mulig har har litt gammelt ustyr men det fungererutmerket og jeg synes det er å kaste bort penger å hive perfekt kapable forsterkere og forforsterkere.

Jeg har Rotel rsp980 og Rotel rb976, men tilhørende eksterne DTS og DD dekodere som låter svært bra.

Jeg vil gjerne får ut TrueDD ,DTS master og LPCM av Blueray spileren min, og er derfor på utkikk etter en ny *dekoder* siden jeg ikke har lyst til bytte ut resten. Jeg har brukt litt tid på å tråle nettet, men finner ingen ting. Er det noen som kan peke meg i riktig retning ?

Vidar
    bare tull med 1.3 hdmi foreløpig i hvertfall

Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •