Trenger en liten Hjelp

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer Anselmo sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger en liten Hjelp

Jeg har tengt å kjøpe Denon 1930, hadde i tankene og kjøpe 2930 men synes det var bortkasta ettersom Blu ray og HD Dvd slåss på markedet. Jeg synes det var mere økonomisk iførste omgang ettersom det falt på Denon. Men jeg har ivartfall tengt å kjøpe Denon Avr 3806 da, men der kommer det vel en ny utgave til Høsten???? men jeg vet ikke om jeg greier og vente så lenge ettersom min kjeller nå er klar til filmtitting. Men så har jeg en NAD 320BEE
    til overs, hva skal jeg bruke den til??? Romperister?? eller noen andre tips.

Intermediate Necroth sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    1,279
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    2030 er uten tvil en flott dvd-spiller. Selv kommer jeg til å vente lenge før jeg går over til HD elle Bluray, grunnet at lyddelen har endel og gå på i dissse spillerne. Så med 2930 kan du leve lenge viss du ikke er opptatt og ALLTID ha det nye.

3806 mener jeg det kommer en ny modell av i løpet av året, men 3806 er en kjemperecevier som du kanskje har mulighet og få tak i brukt til en finfin pris allerede nå. Blir nok endel oppgraderinger på de nye i henhold til HD standarder og sånn men viss du velger 2930 så kommer du ikke til å savne noe.

Newcomer Anselmo sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja det blir nok en Denon 2930 ettersom den skal være så god som den sies. Men hva skal jeg bruke min NAD 320 Bee til i kjeller`n min som jeg egentlig har tilovers?? Skal jeg bruke den til rumperistere eller??? eller andre Tips?

Intermediate Necroth sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    1,279
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Rumperister er jo ingen dum ide....får mye gøy med slike. Suber kan også være mulig evt. sone2 om du har flere lydhungrige rom

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •