Bladelius Balder effektforsterker - erfaringer? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 29 av 29
    Intermediate RockyIII sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Fant denne sida akkurat, som hadde litt mer prisoversikt på noen ekstra av produktene.

Cdspilleren Freja II kan jo være aktuell gondul II var det litt stivere pris på..hehe..

Norsk Audio Teknikk AS, Anthony Gallo, Cayin, Gryphon, Bladelius, Audiolab, Respons, Dynaudio, Kimber, Parasound

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Se der ja Hvor bor du da? Viss du ikke bor langt fra Stavanger, kan du stikke innom Resonans der å høre, eventuelt ta en telefon!

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva er mest populært da..

Bi-ampe Balder og Thor II virker jo som er populært.. og kjøre på med en bladelius Syn eller Freja II cdspiller.

Får høre om hva prisene er på de pre-ampene..

edit: bor i skien, så blir et stykke =p Men kan sende en mail eller ta en tlf til de og høre = )

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det får du nesten gjøre da, nesten garantert at du får svar på det du vil ha

Skal du kjøre Bladelius på hele greia? Fra kilde til pre, videre til power? :-D

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bladelius Saga - Euphonia Audioforum
    Bladelius Saga hadde litt for stiv pris...hehe =p

HiFiForum.nu - Bladelius Idun
    Bladelius Idun var det litt bedre pris på = )

Sigyn ligger på ca 19 000kr trur jeg..

Men alt dette er jo i svenske kroner.

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Det får du nesten gjøre da, nesten garantert at du får svar på det du vil ha

Skal du kjøre Bladelius på hele greia? Fra kilde til pre, videre til power? :-D

Ja.. Med engang jeg så det der (er litt nybegynner fortsatt og vet ikke om alle merker) og fikk lest igjennom hvordan bladelius er og tester m.m, så ble jeg helt sikker på at dette skal kjøpes!

Vil spare og spare og kjøpe bladelius preamp, poweramp og kilde til patosene mine... ikke noe tvil om det ! = )

Bladelius all the way!

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RockyIII
    Ja.. Med engang jeg så det der (er litt nybegynner fortsatt og vet ikke om alle merker) og fikk lest igjennom hvordan bladelius er og tester m.m, så ble jeg helt sikker på at dette skal kjøpes!

Vil spare og spare og kjøpe bladelius preamp, poweramp og kilde til patosene mine... ikke noe tvil om det ! = )

Bladelius all the way!
    Se der ja, prisen på Saga var litt høy for min økonomi Men de andre der kunne vært mer i min bane om jeg skulle handle Bladelius!

Er også ganske ny i dette, eller har hatt interessen noen år men har enda ikke fylt 20 så har ikke hatt så mye penger til å handle utstyr. Nå har jeg spart og spart i ca 5-6 mnd å for ikke lenge siden ble Hegel kilde, pre å power bestilt sammen med Nordost signal kabler Så du ser det, det er kun sparing som skal til!

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er det! Er selv 21, og begynnte så sent som i sommer for bare 6-7 måneder tid siden, så er ganske fersk i det gamet her (hadde egentlig bare planer om å kjøpe noen dynavoice høytalere osv..hehe og bruke da maks kanskje 4-5000kr, men jeg har blitt hekta!)

Skal kjøpe SVS PC-plus 20-39 når jeg nå får pengene til fredag eller mandag

Og etter det kjøpet, kommer jeg til å spare for full pu** og kjøpe Bladelius pre,power og kilde til mine lyric 402 MII

Tar nok litt tid å få kjøpt alt, men den dagen jeg kan stå der å se på den rekka med bladelius, skal jeg glise bredt :-D og nyte....

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Der ser du, det er farlig! Det blir fort en smittsom sykdom Blir ikke akkurat bedre nå, når jeg tjener penger som bare det!

Får se hva 2008 kan by på, jeg har mange planer på gang, men har vel egentlig leilighet som en liten prioritet også, så vi får se! Stress å bo her i kjelleren, hos fattern enda :twisted:

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •