Noen 5.1 Forforsterker?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Noen 5.1 Forforsterker?

Heisan. jeg lurte på om det eksisterer en 5,1 Forforsterker med 5 utganger. så jeg har en linje til center,en til høyre kanal osv. har Bla 1 nad og en Zhacry som jeg ville bruke som front og sub og en grundig til ventern og en pioneer som eg kan bruke til bak høytalere. eksisterer det en forforsterker som gjør at jeg kan gjøre dette?

Active
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    407
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mulig jeg ikke er helt med her, men hvis du mener pre-ut, så har alle surround forforsterkere disse utgangene.

Håper det er effektforsterkere du skal koble til. Blir mange volum kontroller å holde orden på hvis ikke....

Intermediate pesnp sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    934
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ojh
    Mulig jeg ikke er helt med her, men hvis du mener pre-ut, så har alle surround forforsterkere disse utgangene.

Håper det er effektforsterkere du skal koble til. Blir mange volum kontroller å holde orden på hvis ikke....

Det er ikke alle surround forsterkere som har pre-out, de fleste har det men ikke alle. Husk å sjekke dette før du evt handler.

Active
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    407
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pesnp
    Det er ikke alle surround forsterkere som har pre-out, de fleste har det men ikke alle. Husk å sjekke dette før du evt handler.
    Jeg blander sikkert kortene her, men hvis en surround forforsterker ikke har pre-out, hvordan kobler man da til effektforsterkeren?

Intermediate pesnp sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    934
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ojh
    Jeg blander sikkert kortene her, men hvis en surround forforsterker ikke har pre-out, hvordan kobler man da til effektforsterkeren?
    My bad. leste litt for fort. venligst se bort i fra mitt tidligere inlegg.

Surround forforsterkere er som oftest veldig dyre og beregnet for high end bruk. Husk at de forsterkerne du tenker å bruke i dette opsettet bør ha main-in ingang ellers blir det, som ojh så, mange volum knotter å holde styr på.

hvis du ikke har veldig tungdrevne høytalere vil jeg anbefale deg å kjøpe en integrert surround reciever og bruke denne til å drive ht, evt pre out til de de forsterkerne du har fra før om de har main-in.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da skal jeg forske litt med pre out utgangene mine jeG