En stk død Harman/Kardon AVR235?!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Unhappy En stk død Harman/Kardon AVR235?!

Heisann

Regner med at dette er forumet hvor jeg kan få svar på/tips om mitt receiver problem. Jeg har en Harman/Kardon AVR235 som har fungert smertefritt siden jeg kjøpte den, dvs inntill i dag... Merket tidligere i uken når jeg benyttet den at displayet flashet til et par ganger (skiftet mellom lav og høy lysstyker), men etter at jeg slo den av, plugget ut strømmen og slo den på igjen virket det som om det ble borte. I dag derimot mens jeg satt og så på tv via en Kiss dvd-spiller som er koplet til receiver'n og så til min Zanyo Z3 pj, ble alt dødt. Dvs forsterkeren var fortsatt på, men ingen lyd fra høyttalerene eller signal til pj'n. Har skiftet runt på ledninger, prøvd forskjellige kilder (inkl radio) uten noe hell. Noe som har vært borti liggnende? (Har plugget den ut og latt den stå ute i lengre tid for å sjekke om det kunne vært noen interne sikringer som hadde slått inn, men like svart etter forsøket). Jeg har kjøpt min forsterker i Belgia for over 1 år siden, så ingen garanti (er jo typisk), men noen som har noe 'verksted' å anbefale hvor jeg kan få funnet ut hva som er feil uten at det koster skjorta? Koster det mye å fikse kan jeg jo like godt kjøpe meg ny, men greit å underssøke i allefall.

På forhånd takk for all hjelp!

/joakim

Active whitenr9 sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    482
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dalens tar seg av H/K.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen i selve Oslo slik at jeg slipper å sende den?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av whitenr9
    Dalens tar seg av H/K.
    Sendte en mail til Dalens og de svarte omtrent fortere enn jeg hadde fått sent mailen. De trodde de visste årsaken og annslo en mindre avskrekkende pris for reperasjon enn jeg fryktet (inkl. frakt). Så da sender jeg den inn til de over påske, siden jeg ikke har funnet noen i selve Oslo! Så tusen takk for tipset, whitenr9!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •