Trenger tips om Receiver..

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger tips om Receiver..

Hei.. kanskje ikke så mye innom dette forumet, men nå trenger jeg litt assistanse.. Er på jakt etter en god Receiver til max 10 000...

for å si litt om bruken, så har jeg i dag 5 høytalere av Infinity SM serien. de to minste i serien bak og de største foran og center høytaleren -de er i god stand selv om de er gammle, så jeg beholder dem en stund til. Jeg kjører dem på en NAD AV716 receiver som bare har dolby prologic II - og jeg vil ha Dolby digital. Det er fordi nå har jeg fått meg Playstation 3 og er fryktelig nyskjerrig på Blu-ray formatet (både på spill og film) Har forøvrig en Xbox360 og.. Tv'n kjøpte jeg ny i fjor sommer/høst - en Samsung LE40M71b. ikke så tillhenger å blåse ut veggene med lyd (bor i blokk) men fin og klar lyd er en betingelse.. brukes til noe musikk, men mest lyd til film og spill. - noen som tar utfordringen å finne noe? -får feriepenger i slutten av Mai og da vil jeg tro det er handel...

Intermediate partyboynr1 sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,014
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er hvertfall kjempefornøyd med Pioneer AX2AS ihvertfall..
    Søk litt etter den her inne, så får du vite veldig mye..... :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter det jeg har forstått har sony fått mye bra omtale her i forumet, samt fra tester. Med en sony str5200es får du veldig mye for pengene.
    Ellers vil vel mange mene at Denon ville ha vært et bra valg.
    Har nettopp selv kjøpt en sony 5200. Vuderte lenge yamaha, pioneer og denon, men valget falt på sony siden man får så mye for pengene..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •