DK designs VS.1 MKIII

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

DK designs VS.1 MKIII

Hei! Noen synspunkter på denne forsterkeren? (DK designs VS.1 MKIII). Lurer på om jeg skal bytte ut Xindak XA 6950'en min med overnevnte. Lurer på om DK'en er så bra som de i butikken vil ha det til. Og er den virkelig verdt 25k mot Xindak'ens 5k? Setter stor pris på kommentarer og innspill.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    919
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har aldri hørt nevnte forsterker men har hørt om andre som har hhatt eller prøvd den og slik jeg har forstått det skal dette være en utrolig bra forsterker, om det er vert oppgraderingen for deg er opptil deg. Hvis de butikken mener at den er mye bedre så bør det vel heller ikke være noe problem med hjemlån før kjøp for å få bekreftet dette

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det skal godt gjøres å sammenlikne en 5K og en 25K forsterker, men bare du kan fortelle om det er verdt det.
    Det handler alltid om matching også. F.eks. er der en verden til forskjell fra Thule IA350b over Cary 306 (husker ikke helt betegnelsen på den integrerte) og til Bryston B-100 SST på mine høyttalere. Bryston koster, men Thule IA350B er ikke billig heller, likevel er der enorm forskjell på de to. Cary fungerte desverre overhodet ikke i det hele tatt.
    Hvorfor ikke utsette bilkjøb og gå for Gryphon Diablo ?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig i at det er drøyt å sammenligne en 25k mot en 5k, men, xindak'ens butikkpris er egentlig høyre da, Elnor solgte den vel for 8k, og jeg kan få DK'en for 15, så da er det liksom ikke sååå mange tusen som skiller... Ble så fristet av DK'ens rørforforsterkerdel, særlig siden Klipsch kjører horn, er jo nydelig å kombinere det med rør. Men nå har jeg kjøpt DK'en hvertfall, eller, sammen med en venn, begge hadde lyst på, så vi kjøpte én, så ser vi hvem som beholder den etterhvert.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •