Bytte av receiver

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bytte av receiver

Jeg vurderer sterkt å bytte ut surroundreceiveren min, en nad t753v2. Hadde en aha-opplevelse her om dagen da jeg koblet dvd-spilleren rett på effektforsterkeren (er volumkontroll på spilleren). Det låt vesentlig renere. Jeg har altså en egen forsterker til frontene, så effekt på en eventuell ny forsterker er ikke såååå viktig. Forforsterkerdelen er altså alfa omega. Har litt lyst på HK, men vet ikke noe mer om dem enn at de er strømsterke og kraftige. Yamaha, Pioneer og Onkyo er uaktuelt, ikke spør hvorfor. Er åpen for andre forslag. Vi snakker forresten samme prisklasse som naden.

Intermediate Necroth sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    1,279
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Justice
    Jeg vurderer sterkt å bytte ut surroundreceiveren min, en nad t753v2. Hadde en aha-opplevelse her om dagen da jeg koblet dvd-spilleren rett på effektforsterkeren (er volumkontroll på spilleren). Det låt vesentlig renere. Jeg har altså en egen forsterker til frontene, så effekt på en eventuell ny forsterker er ikke såååå viktig. Forforsterkerdelen er altså alfa omega. Har litt lyst på HK, men vet ikke noe mer om dem enn at de er strømsterke og kraftige. Yamaha, Pioneer og Onkyo er uaktuelt, ikke spør hvorfor. Er åpen for andre forslag. Vi snakker forresten samme prisklasse som naden.

Vil annbefale deg og låne hjem en Denon i din prisklasse, pre-trinnet i disse er skrytt opp i skyene.

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Enig her. Denon sine recivere er meget gode. Ta en titt på Yamaha og Marantz også. Disse tre har vel noe av det bedre innen romkorreksjon.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Glem Yamaha da Leste litt nøyere gjennom det første innlegget. Men de har meget gode recivere de også.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, denon høres ikke så dumt ut. Må sjekkes ut.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av Justice
    Ja, denon høres ikke så dumt ut. Må sjekkes ut.
    Ser du ikke er fan av Yamaha. Er ikke fan av Yamaha selv. Men det har kun med utsende å gjøre pluss div småting å gjøre. Men Yamaha har meget gode forsterkere. Man kan jo ta en titt og en prøvelytting før man bestemmer seg.
    Har Denon selv og er super fornøyd med den.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •