Pre.Amp hvilken?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Active Lokie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    424
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Pre.Amp hvilken?

Heisann,

Vurderer å gå over til stereo oppsett i stuen, og flytte hjemmekinoen inn på gjesterommet. ( gjester opptar bare plass og tømmer kjøleskapet mitt for øl ;-) ) Lurte derfor på hvilke Pre.amper som vil passe for mitt oppsett. Det som blir igjen i stuen i første omgang er Embla Tinea blokkene, Audio Refinement (YBA) CD-spilleren og B&W 604 s HTene. HTene vil etterhvert som økonomien tillater d bli byttet ut. Men til hva vet eg ikkje enda?

Har fått tilbud på en Parasound P3 til ca 5000,- brukt. Noen som vet om den passer med Emblaene mine? Vincent er et annet alternativ:-? .

Intermediate Leikis sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    729
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå vet jeg ikke hvordan Vincent funker med Embla blokkene, men til mitt oppsett låt Vincent ikke bra. For lyst i toppen og liksom litt livløst. Nå er vel Vincent med rør kanskje et bedre elternativ da, de har jeg ikke prøvd.

Active Lokie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    424
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tenkte å bruke Vincent med rør hvis eg går for det alternativet, har hørt at det kan bli for lyst hvis ikkje.

Men lurte på om noen har erfaring med Parasound P3 til Ice blokker?

Active Lokie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    424
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen med erfaring med Parasound forforsterker på ICE blokker?

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    919
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    prøv å få tak i en musical innovation mi1, kan være vanskelig å få tak i da, men det er en vedlig bra preamp, spilte flette av hegel p2. disse ligger på runt 2-3k brukt som er å regne som et kupp, lett å få solgt igjen er de også så du har ingenting å tape.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har en kjenning som bruker Vincent med rør og Hypex klasseD. Vet ikke hvor likt Embla og Hypex er, men han er fornøyd med den komboen.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Active Lokie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    424
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har selv hørt Vincent med rør på MA 6.1, var en grei kombo d. Men det var på et par Klipsch RF-83. Vet ikkje helt hvilke HTer eg selv kommer til å gå for.:???:
    Det kommer litt ann på ka staten unner meg i retur av kroner til sommeren:?:
    Hadde samme planen i fjor også men endte opp med en haug med terassebord og en kjiip jobb istede. Men ka gjør en ikkje for husfreden ops: (tøffel)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •