Ny effekt- /integrert forsterker - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Newcomer AlexanderK sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    192
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av finvåg
    så det låg en adyton cordis 1,6 signatur på hifisentralen for litt siden, bør kan skaffes for 9-10k, denne burde ha krefter nokk selv om den ikke er oppgitt til 5-600watt eller noe slikt. Absolutt noe av det bedre jeg har prlvd ivertfall. Matchende preamp f.eks adyton modus kan man også få latterlig billig brukt, samlet kan man sikkert få dette for runt om 15k, tror ikke du finner noe som spiller noe særlig bedre til den prisen.
    Tja.. Er den virkelig spesielt kraftigere enn Hegel H2A?

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    919
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvordan den er kontra hegel H2A hvet jeg ikke siden jeg ikke har prøvd den. Men at cordis 1,6 er kraftig er det ingen tvil om for min del, bassen var helt rå, har tidligere også hatt en moddifisert cayin270p, som er oppgitt til samme effekt, men dette så ikke ut til å ha så mye åsi, cordisen hadde mye mer kontroll. han som kjøpte cayin forsterkeren av meg sammen med en mi1, byttet ut noe betydelig mye dyrere EC utstyr for dette til en brøkdel av prisen, så kvaliteten på cayin forsterkeren skulle ikke være noe å si på.
    Var veldig fornøyd med cayin mi1 comboen men ville prøve noe nytt samt jeg vill ha enda litt bedre kontroll. Prøvde så cordis 1,6s sammen med adyton modus etter litt tid og fikk kontrollen jeg var ute etter men jeg foretrakk cayin mi1 comboen bedre oppover i frekvensene. Bruker nå en integrert løsnign med coda unison, og her fikk jeg i begge deler

mvh Jørgen

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er man heldig finder man en Bryston 3 eller 4B til ok pris....

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •