Er vsx-916 kraftig nok for Concept 8?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Active
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    317
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Er vsx-916 kraftig nok for Concept 8?

Jeg har hatt lyst på Dali-høyttalere lenge, og har (nesten) bestemt meg for å kjøpe Concept 8 + Concept 2 + Concept ct.
    Fra før har jeg en Pioneer vsx-916, og jeg er litt småredd for at den vil være i minste laget for Concept 8... Har tenkt å fortsette med 5.1 oppsett , og har derfor mulighet til å bi-ampe frontene. Vil det kunne bli tilstrekkelig?
    Samsung UE55F8005 | Pioneer SC-LX72 | Oppo BDP-103 | Dali Mentor 8 / Mentor Vokal / Concept 1 | Velodyne CHT-10
    Xbox One | aune X1 dac | AKG Q701 | Philips Fidelio X1 | Turtle Beach Stealth 500X | Sennheiser Momentum on-ear | Harmony Ultimate

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    69
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Consept 8 vil ha godt av litt mer effekt ja, men receiveren din har vel pre out så da kan du jo hive på et effekt trinn Tror ikke du får så mye ut av og bi-ampe med di to siste kanalene, fordi strømforsyningen klarer ikke og levere mer effekt selv om du bruker 7 kanaler.

Active
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    317
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da må det nok bli en effektforsterker også. Ser forresten nå at concept-høyttalerene bare har single-wiring...
    Samsung UE55F8005 | Pioneer SC-LX72 | Oppo BDP-103 | Dali Mentor 8 / Mentor Vokal / Concept 1 | Velodyne CHT-10
    Xbox One | aune X1 dac | AKG Q701 | Philips Fidelio X1 | Turtle Beach Stealth 500X | Sennheiser Momentum on-ear | Harmony Ultimate

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •