Abrahamsen V1 & V2 i hus! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 38 av 38
    Active ftonnes sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    329
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Stemmer det, veiledende er vel 9995 for cd-spiller, og 9995 for integrert også hvis jeg ikke husker feil.....

Active Perminow sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    340
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis med nytt utstyr. Venter enda på Abrahamsen V4.0 gleder meg masse. :-)

Intermediate wizkid sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,436
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Perminow
    Grattis med nytt utstyr. Venter enda på Abrahamsen V4.0 gleder meg masse. :-)
    Hvor får du kjøp de? Og hvordan låter V4.0? Er den kraftig nok?

Active armaniak sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    432
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av scarymary
    Pris på elkjøp på V 1.0 er 9995,-
    Kan vel ikke kjøpe slikt på Elkjøp? (eller elkjip som jeg liker å kalle det)

Intermediate twelve sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    856
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er vel Elkjøp som fører Abrahamsen så vidt jeg veit

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Designmessig så passet jo Klipsch og Abrahamsen med sitt sort/"gull" flott sammen.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,436
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sjekka med Elkjøp sentralt i forrige uke og da viste de ikke om eller når de fikk inn V4.0.

Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    340
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wizkid
    Hvor får du kjøp de? Og hvordan låter V4.0? Er den kraftig nok?
    V4.0 kommer inn på elkjøp, men leveringstiden er ukjent. Hvordan de låter kan jeg ikke svare veldig godt på, men lydsignaturen er nok lik den integrerte som låter veldig bra. Den er kraftig nok uten tvil. Selv om det kun er 70 watt i 8 ohm har den en overdimensjonert strømforsyning på 1000vA så den drar det meste.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,436
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sjekket med 2 forskjellige Elkjøp-butikker i dag. De hadde selvfølgelig 2 forskjellige datoer på V4.0: 16 og 20 mars. Hadde integrert og CD utstilt i Molde sammen med noen HT som jeg tror het Energy. Til og begynne med ble jeg imp. over en rocka bassound. Det gikk fort over til stor skuffelse når jeg la merke til diskant og mellomtone. Ikke rare greiene det nei. Og Energy skal være samarbeidspartner med Abrahamsen og anbefalt demo-HT?
    Skuff:cry:

Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    340
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wizkid
    Sjekket med 2 forskjellige Elkjøp-butikker i dag. De hadde selvfølgelig 2 forskjellige datoer på V4.0: 16 og 20 mars. Hadde integrert og CD utstilt i Molde sammen med noen HT som jeg tror het Energy. Til og begynne med ble jeg imp. over en rocka bassound. Det gikk fort over til stor skuffelse når jeg la merke til diskant og mellomtone. Ikke rare greiene det nei. Og Energy skal være samarbeidspartner med Abrahamsen og anbefalt demo-HT?
    Skuff:cry:
    Syns Energy høyttaleren spiller bra jeg til å koste 5-6k og du har vel kanskje ikke lytta til de i de beste omgivelsene heller. Har hørt disse i et ordentlig rom og er veldig uenig. Energy RC50 koster ca 12k og låter mye bedre. Fantastisk dynamisk høytaler med en flott mellomtone spør du meg.
    Men jeg skal si meg enig i at det fins langt bedre høyttalere, men de er bra til prisen.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,436
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I forhold til B&W 603 S3 som står i stua mi så faller di igjennom. Synes jeg da. Men jeg får håpe Abrahamsen spiller bra. Noen som vet hvordan Abrahamsen låter i forhold til Parasound, Rotel, Primare etc?

Newcomer Thoros sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var også i Molde for å se og høre på disse komponentene fra Ab..sen, lyden var bra den utifra at lytteforholdene ikke var de beste. Lurte på hvor fjernkontrollen var hen, men betjeningen kunne ikke si noe som helst om denne bortsett fra at den ikke var med annlegget. Kan heller ikke si at jeg ble imponert over kvalitetsfølelsen jeg fikk, knappene var slarkete og virket litt løse i festet, dette inntrykket fikk jeg også av cd skuffen da den ble åpnet.
    Synest det er litt rart at de ikke sender med fjernkontrollen når de skal vise fram et anlegg til 20 lapper.

Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    340
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fjernkontrollen blir ettersendt fordi per abrahamsen ikke var helt fornøyd med lakken da de var ferdig og han bestemte seg for å lage dem om.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,436
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fjernkontrollen hadde produksjonsfeil så den kommer så fort de har fått laget nye. Dette ifølge Elkjøp og Abrahamsen.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Planlegger også innkjøp av dette oppsett,og har klipsch rf 82 fra før som skal brukes...skal ha oppsett med cd pre/power..å skal en ikke henge seg formye opp i watt...men 2x 70w er jo ikke akkurat høyeffekt..iallefall ikke på papiret..

Lurer da på om dette oppsettet spiller høyt,og samtidig med bra tonenyanser,...Samtidig ser jeg at elkjøp er utsolgt,mangelvare på herligheten...

Abrahamsen ser jo lekkert ut syntes jeg,flotte bilder du har lagt ut her til oss!!!

Nå henger Hegel oppsettet i en tynn tråd!!!!!!!!!(vurdert det og)

Vakkert!!!!!!!!:-D :-D

Newcomer borgsol1 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var innom elkjøp idag og tok en titt på dem, bare en ting og si og det er at dem ser ut som smykkestener! Syns rett og slett at de var nydelige! Selgeren der hadde selv bestilt forsterker og spiller. De hadde dem oppkoblet slik at man kunne prøvehøre dem, men hadde dessverre for dårlig tid :/ Men neste gang jeg kom innom og hadde tid skulle han gi meg en demonstrasjon

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ixos 76
    Planlegger også innkjøp av dette oppsett,og har klipsch rf 82 fra før som skal brukes...skal ha oppsett med cd pre/power..å skal en ikke henge seg formye opp i watt...men 2x 70w er jo ikke akkurat høyeffekt..iallefall ikke på papiret..

Lurer da på om dette oppsettet spiller høyt,og samtidig med bra tonenyanser,...Samtidig ser jeg at elkjøp er utsolgt,mangelvare på herligheten...

Abrahamsen ser jo lekkert ut syntes jeg,flotte bilder du har lagt ut her til oss!!!

Nå henger Hegel oppsettet i en tynn tråd!!!!!!!!!(vurdert det og)

Vakkert!!!!!!!!:-D :-D
    2 x 70w holder i massevis for RF82, i stua mi spiller de ihvertfall noe helt infernalsk. De spiller høyt og mister aldri kontrollen. Ihvertfall ikke på de volum jeg har testa på, og jeg har testa hø-ø-øyt! Kombinasjonen fungerer forøvrig også veldig bra ved lavere volum.

Ser at Elkjøp er utsolgt, men vet at fabrikken produserer som aldri før, så det er ikke lenge til det er på lager igjen

Kommer aldri til å bytte

Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    340
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har også fått mine 2 Effektforsterkere fra Abrahamsen, og det låter unektelig bra. Krefter er det mer en nok av til mine høytalere. Nå må jeg bare få bytta receivern min til en bedre og mer musikalsk en. Men først er det ny sub og center som står på handlelista, bestiller nok neste uke.
    BILDER LIGGER PÅ MINHJEMMEKINO.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •