Digitale recievere. Hvor er de?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate xdim sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    624
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Digitale recievere. Hvor er de?

Har funnet ut at jeg skal ha meg en ny reciever på grunn av at jeg ikke orker min gampe store H/K reciever mer. Det er jo ikke plass til den noe sted i et normalt hjem. Skal ha meg ny tv benk og da må jeg ha ny reciever som tar seg litt mere ut i stua. Derfor har jeg kommet til at jeg skal ha digital reciever som tar opp ca. halvparten av plassen og ser bra ut. Men hvorfor er ikke dette mer vanlig? Var innom elkjøp og de hadde ikke noe spesielt. Bare de pakkene med DVD spiller og høyttalere inkl. Jeg sikler veldig på panasonic digital reciever.

Men ville jo tro at slike recievere som tar seg veldig godt ut, er meget plasseringsvennlige og låter like godt burde selge godt?? Hvorfor er det ikke mer av sånt?

Intermediate Homealone sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    835
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Harman Kardon har en digital utgave. Den ble aldri noen suksess så prisen ble satt ned fra 20000 til 9000. Sjekk på HifiCenter-kjeden

Intermediate xdim sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    624
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Homealone
    Harman Kardon har en digital utgave. Den ble aldri noen suksess så prisen ble satt ned fra 20000 til 9000. Sjekk på HifiCenter-kjeden
    Ja har sett denne. Ser veldig bra ut! Men rart at folk ikke vil ha det? Mulig vanlige folk bare kjøper de pakkene med DVD og reciever inkl. med høyttalere? Syntes selv at en slim reciever ser mye bedre ut og hvis den låter like bra, så hvorfor har en stor klump i tv benken?

Intermediate Homealone sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    835
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den får visst enormt gode skussmål i film, nen mangler litt av den "varme" lyden HK er kjent for. Folk som kjøper HK er vel i utgangspunktet på jakt etter en annen lydsignatur enn hva den digitale gir.

Må tilføye at den er et skikkelig kraftverk med hele 7 ganger 120 HK watt. Dette er jo noe helt annet enn feks Denon, Yamaha og Pioneer.

Jeg mener at denne er et meget godt kjøp

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •