Ny forsterker - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22

Tråd: Ny forsterker

Active Lokie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    424
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har du solgt dem siste du hadde da Focalom???

Visst ikkje kan du vel få bedre pris for dem nå da

Active
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    404
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har dessverre solgt alle :cry:
    Hadde jeg hatt nerver og kapital til å sitte med dem når prisraset begynte, så hadde jeg nok tjent på det nå. Men hvem visste vel at audiofoni skulle spytte dem ut til den lave prisen de gjorde samt at de hadde så utrolig lite på lager. Skulle tro at når importøren skulle selge ut alt de hadde, så hadde de nok for en god stund, samt mette markedet endel. Men neida, jeg fikk hetta når jeg ble nyss på prisene, satte prisene ned i panikk. Så de siste forsterkerne ble solgt med tap For deretter å oppdage at audiofoni er utsolgt... og netthandelen ute av veien...

menmen, sånn kan det gå, hehe

men er temmelig sikker på at de kommer på finn.no igjen. Da det er en privatperson i trondheim som importerer disse selv og selger de. Samt at det var en person fra Skoppum som kjøpte 10x så mange xindak produkter som meg på netthandelen. Har enda ikke sett disse produktene for salg noen plass. Så det er nok en kar fra skoppum som sitter med et stort xindak lager i dette øyeblikk, som kan gni seg godt i hendene. De kommer nok skal du se

om det ikke var netthandelen selv som presset prisene mot meg da Vet jo aldri.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •