Den beste surroundforsterkeren for meg?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer Getsome sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    278
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Den beste surroundforsterkeren for meg?

Har meget lyst på en ny surroundforsterker. Jeg kjøpte for 10 år siden en Onkyo Integra som har gjort en meget god jobb frem til nå.

Har tittet på disse to:
    - Sony STR-DA5200ES
    - Yamaha RX-V1700

Jeg har en Xbox360 med HD DVD og får en PS3 i slutten av neste måned. Har også en DVD spiller tilkoblet. Har også en LG LC2R 37" (1366x768P). Vurderer å kjøpe en Full HD tv om ikke så altfor lenge!

I utgangspunktet har jeg ikke bruk/plass til noe 7.1, det holder i massevis med 5.1.

Burde man vente til forsterkerne har hdmi 1.3 og prosessor som takler True HD, eller er det rett tid å handle nå?

Noen som har noen andre forsterkere å anbefale til mitt bruk?

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    725
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Getsome
    Har meget lyst på en ny surroundforsterker. Jeg kjøpte for 10 år siden en Onkyo Integra som har gjort en meget god jobb frem til nå.

Har tittet på disse to:
    - Sony STR-DA5200ES
    - Yamaha RX-V1700

Jeg har en Xbox360 med HD DVD og får en PS3 i slutten av neste måned. Har også en DVD spiller tilkoblet. Har også en LG LC2R 37" (1366x768P). Vurderer å kjøpe en Full HD tv om ikke så altfor lenge!

I utgangspunktet har jeg ikke bruk/plass til noe 7.1, det holder i massevis med 5.1.

Burde man vente til forsterkerne har hdmi 1.3 og prosessor som takler True HD, eller er det rett tid å handle nå?

Noen som har noen andre forsterkere å anbefale til mitt bruk?
    Hvis ikke forsterkeren din er så veldig dyr så er det jo bare og handle den inn nå.Uansett så foretrekker jeg Denon for de er som regel først med nyvinninger og de har meget høy kompetanse på dette.+ at jeg self liker lyden da!!

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Getsome
    ...I utgangspunktet har jeg ikke bruk/plass til noe 7.1, det holder i massevis med 5.1...
    Dersom du ikke har plass til 7.1, så kan du jo benytte nærfeltshøyttalere med Yamahaen. Så slipper du å tenke på at du ikke har plass.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •