Ny tittel; Vincent + B&W DM604 S2 = sant?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny tittel; Vincent + B&W DM604 S2 = sant?

Har en kompis som har et par 604 s2 som trenger en forsterker. Dette blir et "nr. 2" anlegg, sammen med en CD spiller av et eller annet slag (heller ikke kjøpt enda).

Han har lurt litt på Denon PMA 1500 også, men Xindak har jo blitt så billig om dagen...

Andre forslag mottas også med takk.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Har en kompis som har et par 604 s2 som trenger en forsterker. Dette blir et "nr. 2" anlegg, sammen med en CD spiller av et eller annet slag (heller ikke kjøpt enda).

Han har lurt litt på Denon PMA 1500 også, men Xindak har jo blitt så billig om dagen...

Andre forslag mottas også med takk.
    På 604 ville jeg hvertfall ikke vurdert xindak 6950V. 6950 derimot er en imponerende forsterker til en billig penge. 604 drar endel strøm, så jeg tror dette kunne blitt en bra match
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    På 604 ville jeg hvertfall ikke vurdert xindak 6950V. 6950 derimot er en imponerende forsterker til en billig penge. 604 drar endel strøm, så jeg tror dette kunne blitt en bra match
    Burde kanskje spesifisert at det var versjonen uten V jeg tenkte på.

Grunnen til at jeg spurte var det berømte strømtrekket til 604, andre forslag er også aktuelt selvfølgelig.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har sett noen Vincent SV 233 på bruktmarkeder i det siste. Noen som har erfaringer med denne i kominasjon med B&W?

Skal vel ha krefter nok iallefall vil jeg tro?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •