Nad 306

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Nad 306

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nad 306

hej,

Er der nogen her der har læst en test af denne forstærker, jeg har aldrig kunne finde noget andet end det NAD skriver om den.

Jeg bruger testene til at ligge under mine forstærkere sammen med manualen når de bliver sat på deres pladser, så er det nemt at få fat i igen.

high fidelity og gamle hifi & elektronik har aldrig testen den, den er lidt af en outsider, den er aldrig rigtigt blevet populær, og jeg undre mig lidt da det er lidt af en krafkarl på 2 * 50watt.

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den er vel fra midten av 90-tallet?
    Har hørt den noen ganger og synes den er bra og i sin tid stod den ikke tilbake i forhold til produkter fra Rotel, marantz, Denon..
    Ofte slik at jo eldre ett produkt er jo vanskeligere er det å finne en omtale av produktene. Bruker derfor Audioreview som referanse. Her skriver privatfolk om sine erfaringer. Ofte er disse veldig subjektive, så da bruker jeg alltid gjennomsnittsscoren som utgangspunkt. Dårlig likt så blir det ofte en lav score mens de mest populære får tilsvarende. Her er Iallefall 306: NAD 306 Reviews at AudioReview.com

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BGuarden
    Den er vel fra midten av 90-tallet?
    Har hørt den noen ganger og synes den er bra og i sin tid stod den ikke tilbake i forhold til produkter fra Rotel, marantz, Denon..
    Ofte slik at jo eldre ett produkt er jo vanskeligere er det å finne en omtale av produktene. Bruker derfor Audioreview som referanse. Her skriver privatfolk om sine erfaringer. Ofte er disse veldig subjektive, så da bruker jeg alltid gjennomsnittsscoren som utgangspunkt. Dårlig likt så blir det ofte en lav score mens de mest populære får tilsvarende. Her er Iallefall 306: NAD 306 Reviews at AudioReview.com

Hej,

Ja det har været svært at finde noget om den, det samme gælder NAD 208, den er næsten umulig at finde nogen tester af, sådan har jeg jo også.

Men tak for svaret.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •