B&W 604-ene mine trenger mere futt! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 27 av 27
    Active Lokie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    424
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nad S200

Sitat Opprinnelig postet av skorob
    B&W 604s3 på Rotel 1080 er en bankers kombo! 1080 dukker til tider opp på bruktmarkedet. Det kommer også en NAD s200 opp her til tider, kan også anbefale en slik på BW 604s3!
    Når d gjelder Nad S200 så står d en tilsalgs for 7000,- på bruktbørsen.

Og d er jo lov å prute

http://avforum.no/avtorget/showprodu...t=15628&cat=13

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg ville ikke gitt mer enn 6000kr for den iallefall!

Active Wodger sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    301
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av michalk
    Hm, ser ut til at jeg må revurdere og gå for et effekttrinn likevel. Er to grunner til at jeg i utgangspunktet ville unngå dette. For det første begynner det å bli temmelig lite plass i TV-benken, så om noe mere skal inn der må det kreative løsninger til. For det andre er visst ikke pre-utgangene på Pioneeren helt kosher etter det jeg har lest.
    Forforsterkerdelen i 915 har sine klare begrensninger, spesielt til musikk. Ville nok derfor anbefalt deg å bytte ut denne uansett på et eller annet tidspunkt.

Newcomer michalk sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    93
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    B&W 604s3 på Rotel 1080 er en bankers kombo! 1080 dukker til tider opp på bruktmarkedet. Det kommer også en NAD s200 opp her til tider, kan også anbefale en slik på BW 604s3!
    Hørte faktisk et sett med 604-er drevet av en C272 på HFK tidligere i dag, og det funka forsåvidt det. Men det var først når vi kobla opp to stykker at det ble moro. Likte spesiellt den litt mørke lyden NAD-ene ga, selv om noen kanskje synes det blir litt "grumsete".

Ellers så jeg også på en Hegel H2A som kunne vært meget aktuell og sannsynligvis en god match til B&W-ene. Tror likevel den kommer bedre til sin rett på 700- og 800-serien.

Sitat Opprinnelig postet av Lokie
    Når d gjelder Nad S200 så står d en tilsalgs for 7000,- på bruktbørsen.

Og d er jo lov å prute

http://avforum.no/avtorget/showprodu...t=15628&cat=13
    Og vips! så var en stk S200 kjøpt. Takk for påminnelsen. Har sett denne tidligere, men hadde fullstendig tunnellsyn i retning Rotel 1080 så jeg tenkte ikke noe mere over den.

Så er det bare å holde seg langt unna hjemmekinoen til Globe slik at jeg ikke blir nødt til å ombestemme meg.

Sitat Opprinnelig postet av Wodger
    Forforsterkerdelen i 915 har sine klare begrensninger, spesielt til musikk. Ville nok derfor anbefalt deg å bytte ut denne uansett på et eller annet tidspunkt.
    Jepp, er fullstendig klar over dette. Pioneeren er neste komponent som blir skifta ut. Trenger uansett noe med flere innganger og en ekte pre-out. Den er en fantastisk entry-level receiver, men kommer til kort når man begynner å stille litt høyere krav.

Intermediate Globe sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,358
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og vips! så var en stk S200 kjøpt. Takk for påminnelsen. Har sett denne tidligere, men hadde fullstendig tunnellsyn i retning Rotel 1080 så jeg tenkte ikke noe mere over den.

Så er det bare å holde seg langt unna hjemmekinoen til Globe slik at jeg ikke blir nødt til å ombestemme meg.

Grattis!! Bra kjøp dette! Og, du er mer enn gjerne velkommen til kinoen min. Du får gi oss et inntrykk av hvordan s200 fungerer. Kanskje det bir jeg som ombestemmer meg ;-)

Kos dæ med nyinvesteringen når den kommer!!

Active Lokie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    424
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og vips! så var en stk S200 kjøpt.
    Grattis... Du får gi en tilbakemelding om hvordan du liker den på dine HTer

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med et godt valg! BW'ene dine vil nå kunne vise seg fra sine beste sider .

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •