6.2 på HK AVR 445

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer nightcrowler sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

6.2 på HK AVR 445

Ganske noob her, so go easy on me
    Tenkte jeg skulle sette opp senter bak og kjøre 6.2
    Har sett i manualen og det er avbildet, men skjønner ikke hvordan det skal kobles bak på reciveren.De to siste utgangene er til mulitirom eller sidehøytalere når man skal bruke 7.1
    Noen forslag?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    188
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De to siste utgangene du nevner er ikke til sidehøytalere, men til bakre surroundhøytalere (evt. multiroom) og det er her du skal koble til bakre senter.

Tror du skal koble minus fra høyttaler til minus på den ene utgangen på receiver f.eks. left, og pluss til pluss på den andre utgangen (right) på receiver (eller omvendt). Litt rotete forklart men det var ihvertfall angitt slik på en yamahareceiver jeg hadde en gang, men jeg har ikke testet det på min h/k.

Newcomer nightcrowler sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for svar, var nesten det jeg regnet med

Newcomer MuV sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som kan bekrefte hvordan man skal koble senter bak på H/K recievere? Altså surround back i et 6.x system. Har en H/K AVR 340 jeg skal koble til på. Det står rett og slett ikke i manualen.

Newcomer MuV sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MuV
    Noen som kan bekrefte hvordan man skal koble senter bak på H/K recievere? Altså surround back i et 6.x system. Har en H/K AVR 340 jeg skal koble til på. Det står rett og slett ikke i manualen.
    Søkte litt rundt på forumet, og ser mange sier man skal koble senter bak på surround back left og kjøre autosetup i mange tilfeller. Da jeg gjorde det ville ikke recieveren godta å kjøre "7.1" fordi den ikke fant surround back right. Så jeg kjørte setup for 5.1 og skrudde på surround back manuelt.

Er det sån man skal gjøre det? Nå er det vel sån at recieveren også sender signal til den 7. høyttaleren som jeg ikke har (surround back right). Gjør dette noe?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •