denon avr 2807 koblet opp med ++++

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Active
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    405
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

denon avr 2807 koblet opp med ++++

denon avr 2807 koblet opp med parasound hca 2200mkll effektforsterker,micromega cd spiller,denon 1920 dvd spiller. høytallere i front er klipsch rf-82. har bare en ting ¨å si dette spiller helt sykt. stålkontroll på elementene selv på lave volum, er en sinnsyk bra forforsterker i denne denon. hadde nad men en ny lyd verden åpnet seg.helt konge.bruker micromega på vanlige cd å denon til film da denne er nesten er ubrukelig i mine øyne til ren 2 kanal stereo.misfortå meg rett he he.parasounden passer klipsch meget bra .denon avr 2807 anbefales herved fra min side.ta gjerne en titt inom min kino for å lese litt mere om oppsettet. vil legge til at cv er på vei ut for alltid he he.vil også legge til at mine rf82 har ca 100timer på nakken.
    mvh glenn

Active
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    405
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

hei

Sitat Opprinnelig postet av ktm200
    denon avr 2807 koblet opp med parasound hca 2200mkll effektforsterker,micromega cd spiller,denon 1920 dvd spiller. høytallere i front er klipsch rf-82. har bare en ting ¨å si dette spiller helt sykt. stålkontroll på elementene selv på lave volum, er en sinnsyk bra forforsterker i denne denon. hadde nad men en ny lyd verden åpnet seg.helt konge.bruker micromega på vanlige cd å denon til film da denne er nesten er ubrukelig i mine øyne til ren 2 kanal stereo.misfortå meg rett he he.parasounden passer klipsch meget bra .denon avr 2807 anbefales herved fra min side.ta gjerne en titt inom min kino for å lese litt mere om oppsettet. vil legge til at cv er på vei ut for alltid he he.vil også legge til at mine rf82 har ca 100timer på nakken.
    mvh glenn
    ja her var det jo bra respons:-D

Active seeker-man sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har denon AVR 3806 og vurderer klipsch rf-82! Bra kombinasjon?
    Må ta bilder og legge ut info på miinhjemmekino da visst du ikkje he gjort det

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Moro :)

Det er gøy når man får slike lyd-opplevelser. Det er vel dette "jakten" vår handler om. Det å bli trollbundet av nytt utstyr..det lille ekstra trøkket..de små detaljene man aldri før har hørt

Active
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    405
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

ja

Sitat Opprinnelig postet av SannaX
    Det er gøy når man får slike lyd-opplevelser. Det er vel dette "jakten" vår handler om. Det å bli trollbundet av nytt utstyr..det lille ekstra trøkket..de små detaljene man aldri før har hørt
    jepp er en konge kombinasjon sykt detaljert lydbilde å med et helt rå bass som ikke er for dominerende.sjekk ut minhjemmekino for å lese litt mere om oppsettet.hadde nb1 på besøk her om dagenhan hjalp meg med å koble opp denon å han var mektig imponert. tror han er punsj på klipsch nå he he:-D
    mvh

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •