Jeg har hatt denne forsterkeren et par år nå, og er greit fornøyd med lyden, men får ikke det trykket i bassen som jeg ønsker. Denne forsterkeren har mange muligheter, og er en bra reciever etter det jeg har hørt. Men jeg tror kanskje den egner seg best som forforsterker, og at det kunne vært greit med en strømsterk effektforsterker ved siden av. Dette har jeg imidlertid ikke rå til, og lurer derfor på om det er noen som har en strømsterk reciever (må ha 5 kanaler) som gir mye trykk i bassen, og som kunne tenke seg å bytte med meg??? Forsterkeren kan godt være litt eldre, så lenge det ikke er noe galt med den, og den har Dolby Suround eller DTS. En Harman Kardon forsterker skulle passe meg bra etter det jeg har hørt......Jeg har forøvrig Dali 6006 fronter, og de kan Biampes. Jeg vet ikke hvordan jeg legger inn link og slikt, men det er jo bare å søke på recieveren om man skulle finne det interessant....Forsterkeren er champangefarget, og befinner seg i Oslo. Den er i topp stand.

Noen som vil bytte? Eller som vet om noen annen løsning på problemet mitt? (se andre tråder startet av meg.)

Mvh.

André