Beste reciever fra kr 10 000 til kr 15 000 - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4
Viser resultater 61 til 66 av 66
    Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av eddie
    Marantz passer perfekt til klipsch,de fleste butikker mener det er en perfekt kombinasjon,kjører selv en marantz sr9600 og oberon 6.1 blokker på mine rf7.har prøvd både h/k avr 7500 og en eller annen denon og de rakk ikke marantzen til knærne.
    Hm. Jeg har hørt hk på klipsh noen ganger og det har vært mer enn greit nok for å si det sånn, men når du sier at Marantzen gruser HK, hva var det som gjorde marantzen så mye bedre?
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    Hm. Jeg har hørt hk på klipsh noen ganger og det har vært mer enn greit nok for å si det sånn, men når du sier at Marantzen gruser HK, hva var det som gjorde marantzen så mye bedre?
    Blir varmere i toppen med marantz samt at det rett og slett låter bedre(i mine ører)

Intermediate shakudu sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I denne prisklassen ville jeg vurdert den kommende Onkyo TX-SR805!

Intermediate Razortec sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Virker som nesten alle synes at den recieveren de har nå er det beste valget for deg
    Jeg har hatt Sony og har Yamaha nå, og må si at jeg er mest fornøyd med Yamaha'en. Jeg har ikke brukt pre out på noen av disse, så det vet jeg ingenting om. I mine ører låter Yamaha best. Smak og behag, tror en må få testet og bedømt dette selv, tror alle de merkene du har nevn er meget bra.

Newcomer Arulv sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har også RF-7 me midgard 6.1 blokkene, Bruker ein Vincent Stero forsterkar, og er kun perfekt ( men så, skal eg øve til surround ) .

Sendte mail til Frydhifi så selger Klipsch og Spørte han annbefalte
    Svare eg fikk :

Du bør se etter en receiver som har litt varme i klangen; vi anser vel at Yamaha, Pionéer og Marantz er gode kandidater i så måte. være litt forsiktig med Harman Kardon og NAD, av årsaker jeg ikke er sikker på hender det at det blir klar mismatch med Klipsch.

Har brukt Nad forsterkar på Rf7ane før, og naden kan du kasta så langt til ******* så du klare, blei så sjukt kvine lydar, at det gjekk ikkje ann.

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje også ikke Pioneer. Har den selv på PSB høytallere som jeg brukte min Sony VA555ES på, og den har en mye kaldere klang enn Sonyen.

Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •