Forsterker til Infinity Cascade eller Kef KHT3005

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    198
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Forsterker til Infinity Cascade eller Kef KHT3005

Hei !

Sitter å vurderer nytt anlegg til min nye leilighet, og har kommet frem til Kef KHT3005 og Infinity Cascade. Sitter i dag med en Sony STR-DB790 og tror at den er noe for enkel for disse settene...

Vurderer sterkt pioneer vsxax2 eller sony str-da5200, som ligger til noenlunde samme prisen.

noen som har noen andre ideer? eller en tanke på at disse (som jeg får noe fordelaktig pris på) passer spesielt Cascade anlegget.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    198
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ingen med noen tanker om dissE?

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har inntrykk av at det er heller få som har prövd ut Cascade-höyttalerne. Det er også relativt nye höyttalere med en helt ny patent som heller få har erfaringer med. Derfor kan man heller ikke direkte sammenligne dem med andre Infinity-höyttalere forutenom diskanten. Selv har jeg kun hört disse på Denon og krell. Krell var selvsagt å foretrekke. Denon blir litt for slank i lyden for disse, mener jeg. Infinity selv demonstrerer disse med Harman/Kardon og Lexicon.

Du kan eventuelt forsöke å ta kontakt med noen i den linken jeg legger med og spörre noen av dem. Jeg ser de fleste bruker Harman/Kardon, men jeg ser også bl.a en Pioneer.
    Minhembio.com - Galleribilder innehållande Infinity Cascade 9

Minhembio.com - Galleribilder innehållande Infinity Cascade 5

Minhembio.com - Galleribilder innehållande Infinity Cascade 7

Minhembio.com - Galleribilder innehållande Infinity Cascade 3C
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som jeg skrev i en annen tråd, tror jeg ikke at Sony er en særlig god match til Infinity. Har ikke hørt verken den eller Cascade, men jeg ville sett på noe annet. Yamaha 1700 tror jeg ville passe bra. Valgte selv Yamaha til mine Kappa. Denon er vel ikke kjent for å være lysere enn Pioneer, så hvis den er for lys, blir vel fort Pioneer det også... ?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    198
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tror jeg skal prøve meg litt ut... kjøper cascadene, og låner med meg en vsx2016 og/eller en vsx-ax2, så får jeg se hvordan det går...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •