Surround-forsterker og høgtalarar under 15.000,-

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer LydKarl sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Surround-forsterker og høgtalarar under 15.000,-

Hei!

Eg stikk herved ydmykt føttene mine inn i ukjent territorium og kastar meg ut i den spennande verdenenen av kombinasjonen lyd og bilde. Lyd i meir enn to kanalar er eit framand felt for meg og eg treng AVforums medlemmers assistanse og spesialkompetanse på heimekino når ein ven av meg no vil ha hjelp til å sette opp eit surroundoppsett. Ønsket er i første omgang å finna forsterkar og høgtalarar til ein totalpris under 15.000,-, nytt eller brukt. Tippar det her, som med to-kanals utstyr, er mykje å henta på å handle brukt.

Begrensingar:

Rommet meinar eg er rundt 4x5m. Surroundoppsettet kjem nok for det meste til å bli brukt til 2-kanals musikk og må fungere godt til dette. Eg veit ikkje kor vanleg dette er, men eg lova vedkommande å sjekka om det er mulig å få tak på forsterker med innebygd d/a-converter. Ønska lydkarakter: mest mogleg nøytralt, gjerne med bra dynamikk.

PS: Tips meg gjerne dersom denne tråden er under feil kategori, er som nevnt fersk på dette forumet.

Mvh. ydmyke Karl

Newcomer stigarve sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    299
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ville vurdert 5.1 oppsettet hos Velkommen til L-Sound!, der får du med en rå sub. Så har du enda litt igjen til å kjøpe en forsterker/reciever til en rimelig penge

Newcomer LydKarl sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for tipset, Stig Arve!

Dette ser ut som noko som kan gje stor filmopplevelse pr krone. Finst det likevel noko som er meir sofistikert til musikk (ser B&W er testa her, men har dårleg erfaring med små satelittar & sub. Blir gjerne mykje i toppen, mykje i bunnen, men skortar gjerne litt på det lydmessig vesentlege mellomtoneområdet. Trur de det er mulig å finna noko brukt med gulvståande (evt litt større monitorar til) fronthøgtalarar, senter og satelittar bak til rundt kr 8.000,-?

Mvh. Karl

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •