Pioneer VSX-AX4ASi-S subutgang

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Pioneer VSX-AX4ASi-S subutgang

har en Pioneer VSX-AX4ASi-S og vurderer å kjøpe en SVS PB10-ISD, denne subben mangler delefilter. Jeg lurer derfor på om det er noen som vet hva frekvens reciveren deler på, regner med at dette er variablet om en velger large eller small høyttalere i oppsettet. Det beste hadde jo vært om dette var trinnløst. Jeg har små fronthøytalere og må velge small i oppsettet og håper at reciveren da deler på max 80Hz slik at sub ikke kan retningsplasseres når den spiller. Takker for innspill:-D

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hankje
    har en Pioneer VSX-AX4ASi-S og vurderer å kjøpe en SVS PB10-ISD, denne subben mangler delefilter. Jeg lurer derfor på om det er noen som vet hva frekvens reciveren deler på, regner med at dette er variablet om en velger large eller small høyttalere i oppsettet. Det beste hadde jo vært om dette var trinnløst. Jeg har små fronthøytalere og må velge small i oppsettet og håper at reciveren da deler på max 80Hz slik at sub ikke kan retningsplasseres når den spiller. Takker for innspill:-D
    Nå har jeg ingen erfaring med akkurat denne receiveren, men jeg mener det er vanlig at crossoverfrekvensen er satt til å dele på 80hz. Man kan uansett gå inn i menyen på receiveren og justere frekvensen etter ønske.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    74
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hankje
    Jeg har en Pioneer VSX-AX4ASi-S og du kan dele sub signalet på 80Hz hvis du ønsker.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan dele på: 60,80, 100, 150 og 200 HZ hvis du ønsker det+plus kjøre sub ilag med fronter i "PLUS" instillingen når fronter er "Large"

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •