Beste forsterker til 4000,- kr maks! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 35 av 35
    Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    no problem!

Jeg ser også at svenske T-amp.se selger komboer med Dynavoice høyttalere og T-amp forsterkeren. Dynavoice ligger ofte på 92-93dB i oppgitt effektivitet, så idèen er nok ikke så dum. Komplett f.eks selger disse.

DrE

Newcomer bsss sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    42
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hei, hvis du skal ha stereo så vil jeg anbefale H/K 970! jeg har den selv som driver CV 12" og det spiller ganske bra
    men hvis du ikke vil legge mere en 4000 i det så selger dem H/K 970 på svinesund for 4000:-D og for 5000 i norge da... hehe

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for tipset. Det er noe med H/K som jeg virkelig liker altså så de er så absolutt verdt å sjekke ut.

Noen som vet når de får Xindak på lager igjen hos Netthandelen.no - forsiden og F-6 også. Hvis dem får dem inn da..

Intermediate C. Alshus sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med 3400 i Trondheim eller 3600 med Posten:

Hifisentralen - Integrert hifi-forsterker. Uåpnet, Trondheim!

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er vel nesten dumt å ikke satse på den Xindak'en der!?

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    596
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av DrErling
    Er vel nesten dumt å ikke satse på den Xindak'en der!?
    Ja jeg er i alle fall godt fornøyd med min Den gav et stort løft ift. min gamle Technics, og så er jo designet og kvaliteten upåklagelig
    Eneste jeg har å utsette på den er at volumkontrollen har ganske høy gain, men det er ikke noe stort problem for meg ;-)

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ha! Vi har Tecnics i stua. Sikkert noe av det samme Får tenke litt på den der i trondheim virket jo ganske bra da, men ingen som vet når dem får inn litt flere hos netthandelen.no?

Jeg greier ikke å det ut av hodet mitt at den er laget i Kina:-? Men du sier at den er god på både design, lyd og kvalitet. Jeg har forresten hørt om den volumkontroll problemet. Virker ikke som om du er den eneste som sliter med det. Har du forresten opplevd noe trafostøy?

Active NAD-master sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    407
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Burde også vurdere NAD 352 til 4000kr,-. NAD har som vanlig blitt fremstilt som mye bass og lite "fin" lyd tidligere i tråden og det synes jeg er feil. 352 er en veldig god forsterker til prisen, baste bom!

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    596
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Delirious
    Jeg greier ikke å det ut av hodet mitt at den er laget i Kina:-? Men du sier at den er god på både design, lyd og kvalitet. Jeg har forresten hørt om den volumkontroll problemet. Virker ikke som om du er den eneste som sliter med det. Har du forresten opplevd noe trafostøy?
    Det med at den er laget i Kinda skal du bare slutte å tenke på med en gang, det meste av elektronikk er laget i Kina pga. at det er så mye billigere å lage det der. Nei tror den er laget slik mtp. volumkontrollen. Men det er kun irriterende når jeg hører på cd ved lavt lyttenivå, da kan finnes det ikke noe hakk mellom veldig lavt, og akkurat litt for høyt til at det er akkurat slik jeg ivl ha det. Men løsningen på dette problemet er å bruke volumhjulet på selve forsterkeren, fordi denne tillater mer finjustering enn ved bruk av fjernkontroll.

Ja jeg opplever litt trafostøy på min, men andre sier de ikke hører den før de legger øret helt inntil. Snakket med de på HIFI-butikken her i byen, og de kunne fortelle at alle i vår kommune opplever trafostøy i varierende grad pga. et stort smelteverk i nærheten. Derfor har jeg slått meg til ro med at det ikke er noe feil med den, og trafostøyen er uansett kun hørbar når forsterkeren er slått på og det er stille i rommet (noe som jo i seg selv er litt unødvendig )
    Så jeg er veldig fornøyd slik som det er nå

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cambridge 640v.2 vs. H/K 970

Nå tror jeg nesten jeg har navigert meg ned til disse to alternativene.

Cambridge 640v.2

Harman/Kardon HK 970

H/Ken kan fåes til 3556,-kr

Det virket jo utrolig billig og til den prisen kan jo disse to sidestilles. Hvilken skal jeg gå for....positive/negative sider? Blir nok fornøyd uansett, men virker jo som H/Ken er litt mer allsidig. På Cambridgen klages det jo litt på effekten, men hos H/Ken er det jo totalt motsatt!

Hva ville dere gått for. Ja, disse skal brukes med Dynavoice F-6 til å begynne med vertfall! Er også litt skeptisk til å handle hos Pixmania....Virker litt spess. Noen som har handlet med dem?

Hvis jeg skal kjøpe dem på vanlig butikk så blir vel forskjellen ca. 2000,- kr.

Og idèen om T-Ampen er lagt på hylla, men skal sannsynligvis kjøpes litt senere for å bruke på hytta dog....

Gadd ikke lage en ny tråd, men håper å enda et par ålreite svar!

Expert
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    5,562
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    slik ser det iallefall ut inni

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må jo si at HK'n så en god del ryddigere ut inni enn Cambridge'n! Så ut i fra det hadde nok ikke valget vært så vanskelig! Men ser jo ikke så ofte inni en forsterker da!!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan den ser ut inni sier meg lite ettersom jeg ikke kan se om den er god eller dårlig av den grunn. Men jeg lurer på hva jeg burde gå for. Ingen som kan komme med noen subjektive meninger?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

G&w Tw-2006x

Dersom du er komfortabel med å bestille fra utlandet kan G&W TW-2006X være aktuell. Vet ikke om norsk importør ennå, mens i Sverige selges den for 5995,-. Selv er jeg veldig fornøyd.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den så da pen ut i allefall. Prisen er det heller ingenting å klage på.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •