hei jeg har kjøpt en denon forsterker også bare lurte jeg på hvordan jeg innstiller
dvd og cd channel på receiveren?.. mulig litt dumt spurt.. altås fra dvd'en til receiveren har jeg en digital kabel. og som sikkert mange gjør så bruker de dvd spilleren til å spille av cd'er. Men når jeg satt opp annlegget så satt jeg i en cd til å teste. Sannsynelig hvis så gikk receiveren til auto search.. Men problemet nå er at når jeg setter inn en dvd så går den inn på cd channel. jeg har tre kanaler med knapper foran. cd er nr 1 og dvd\vdp ellr no er channel nummer to og så er jeg ikke sikker på hva siste channelen er. Veli isåfall, når jeg trykker på channel to får dvd avspilling så kommer det ikke lyd. dette medfører at jeg ikke får brukt surround innstillingene ordentlig. altså jeg får kun brukt dts, stereo om mono. og no mer trur jeg.. Men hvordan innstiller jeg det når jeg skal spille av en dvd? fint om jeg kunne få non svar..:???: det er 5.1 system jeg har vis det har no m saken å jørra. har prøvd å lese brukermanualen flere ganger men kanke si jeg ble noe klokere av det:neutral: