Problemer med auto setup på Denon - kan noen hjelpe?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    23
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Problemer med auto setup på Denon - kan noen hjelpe?

Jeg kjøpte meg en Denon AVC-A11XVA i forrige uke. Når jeg skal sette den opp dukker det opp et problem i auto setup.(Regner med at dette er ganske likt på alle Denon sur.forst.) Når jeg starter auto setup i menyen for å stille inn høytt. skjer det ingen ting, og jeg kommer bare tilbake til utgangspunktet. Dvs. kommer ikke videre til menyen "Measuring" og "speaker detect check" som det står i manualen. Den rett og slett hopper rett over autooppsettet. Jeg har selvsagt koplet til mic. Har også passet på og ha instillinger slik det beskrives i manualen. Tok til slutt en "Prosessor reset" og forsøkte på nytt, men hjalp ikke. Alle andre instillinger fungere helt ok. Kan noen gi meg et tips om hva som skal til for å få startet autooppsettet. Eller er det bare å slepe forsterkeren opp trappa igjen, pakke den ned, og kjøre de 11 milene tilbake til butikken? Var forøvrig 14 dagers leveringstid på denne pga. ingen på lager i Norge. Derfor håper jeg retur kan unngåes, og at prob. kan løses med hjelp fra noen som kjenner til problemet

Newcomer Outbreak1 sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    282
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

setup

Hey...

Vet ikke hvordan du har startet auto setup'en din.. MEN du skal ikke trykke OK når markøren din står på start.. du skal trykke pil den retning markør viser.. Ehh.. ble kanskje litt vanskelig forklart.. skjønner du hva jeg mener? det kan være problemet. Har hatt noen erfaringer med at det er dette som blir gjort feil.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    23
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oobs, var ikke værre. dvs. jeg måtte velge venstre pil, og ikke enter eller høyre pil. Ulogisk, men det fungerte. Jeg skulle selvsagt ha testet dette før jeg jamra etter hjelp. Beklager folkens, men jeg ble ivertfall lettet for at det ikke var noe feil på utstyret (kun på brukeren)
    Takk skal du ha Outbreak, det var som følge av ditt tips at jeg forsøkte piler i alle retningert...

Newcomer Outbreak1 sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    282
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hey...
    hehe.. det er som regel brukerfeil.. og ikke utstyr.. heldigvis får vi si
    Jo men supert at en kan hjelpe... lykke til !!!!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •