Forsterker til Electra Be, Bryston i hus! - Side 7

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 7 av 7 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7
Viser resultater 121 til 127 av 127
    Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile

Sitat Opprinnelig postet av C. Alshus
    Ikke tråkk gutten enda lenger ned i søla da.

Hver sin smak.
    Han skal jo selge likevel.
    http://avforum.no/forum/generelt-aud...tta-vaert.html

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,733
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er ikke bilder påkrevd da

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bilder? Får se om jeg får tid litt senere, har et sirkus om dagen

Ellers må jeg si at jeg for første gang har merket noe jeg tror må være innspilling av elektronikk. Sibilanter er nå nesten helt borte, og luftigheten og nærværet er helt konge. Bassen er der og er tight som søren uten å dominere slik veldig mange anlegg gjør. Hadde ikke trodd det ettersom Bryston skal ha noen timer på ryggen fra fabrikk, men får stole på ørene.

Må si eiergleden stiger!

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tok noen nærbilder her, gad ikke hente tripod på loftet så det er håndholdt kamera :

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da fik jeg testen av Bryston B-100 SST. Den er ikke i Mars utgaven av Stereophile men blev forsinket til April utgaven.....
    Kanon test....., kan nevne han brukte Krell KRC-28 cd spiller og Squeezebox 3 digitalt inn i Bryston og han hørte ikke forskjell på de to digitale kilder.
    Sammenliknet med VTL S-400 ( 20.000 dollars) " the B100DA is much more neutral and can also throw one of the deepest, broadest soundstages of any amplifier I have heard".
    "the bass response reminded me strongly of Bryston´s 3B-ST´s", "Besides reproducing deep bass the B100-DA could create a sense of depth and space that seemed an accurate facsimile/re-creation of the recording venue. The Bryston´s midrange reproduction was most impressive, the highs were clean, open, effortless, grain-free end extended. Paul Simons vocal sibilants at the beginning of "Trailways Bus" didnt hiss, but were natural, not irritating."

"The bryston B100-DA SST integrated amplifier connects me to what I truly love in my music collection, and proves that multible audio functions ( preamp, power amp, D/A konverter ) can work well in a small package."

Høyttalerne han brukte var Quad ESL-989, ikke verdens letteste høyttaler å drive...

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Niels Nielsen
    Da fik jeg testen av Bryston B-100 SST. Den er ikke i Mars utgaven av Stereophile men blev forsinket til April utgaven.....
    Kanon test....., kan nevne han brukte Krell KRC-28 cd spiller og Squeezebox 3 digitalt inn i Bryston og han hørte ikke forskjell på de to digitale kilder.
    Sammenliknet med VTL S-400 ( 20.000 dollars) " the B100DA is much more neutral and can also throw one of the deepest, broadest soundstages of any amplifier I have heard".
    "the bass response reminded me strongly of Bryston´s 3B-ST´s", "Besides reproducing deep bass the B100-DA could create a sense of depth and space that seemed an accurate facsimile/re-creation of the recording venue. The Bryston´s midrange reproduction was most impressive, the highs were clean, open, effortless, grain-free end extended. Paul Simons vocal sibilants at the beginning of "Trailways Bus" didnt hiss, but were natural, not irritating."

"The bryston B100-DA SST integrated amplifier connects me to what I truly love in my music collection, and proves that multible audio functions ( preamp, power amp, D/A konverter ) can work well in a small package."

Høyttalerne han brukte var Quad ESL-989, ikke verdens letteste høyttaler å drive...
    Link til test av Bryston B100-DA

http://www.bryston.ca/pdfs/07/BrystonCX.pdf

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    228
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CW Lover
    Ville kanskje tenkt å kjøpt Cerwin Vega DC1515 i steden jeg..

KONGE bass på de.. Du får noen der til 7 - 9 k.
    Det er høytallere som er vært å samle på.
    slik tenkte jeg også....for 15 år siden hehe

Side 7 av 7 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •