Primare+B&W... - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har aldri hørt kombinsjonen selv.. Men alle jeg har nevnt det for sier at Hegels integrerte passer særs dårlig sammen med mine 703, spesielt siden problemet mitt hovedsaklig var følelsen av skrikete lyd på høyt volum.

Dette fordi Hegel generelt har en lys lydsignatur. Lydkilde pr. dags dato er Denon DVD2900, egen CD-spiller er på vei, men det blir etter forsterker. Synes 2900 gjør en forholdsvis god jobb.

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av joert
    Har aldri hørt kombinsjonen selv.. Men alle jeg har nevnt det for sier at Hegels integrerte passer særs dårlig sammen med mine 703, spesielt siden problemet mitt hovedsaklig var følelsen av skrikete lyd på høyt volum.

Dette fordi Hegel generelt har en lys lydsignatur. Lydkilde pr. dags dato er Denon DVD2900, egen CD-spiller er på vei, men det blir etter forsterker. Synes 2900 gjør en forholdsvis god jobb.

Synes H1 er lys ja.. Men hvis du hører på P4A\H4A så synes ikke jeg den er for lys..
    Kjeller :Talk Electronics Tornado 3; Golden Tube Audio SEP-1; REL Stampede; Magnepan MG12; Audio-Gd nfb-2.32DAC; Squeezebox v3/Vortexbox; Vinylsnurrer: Luxman PD272/DL110pu/MyGroov;
    Stue : Audio Pro Addon T8/SB Duet;
    Kjøkken : SB Boom.

Følg oss på Facebook... HIFI Norge

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Primare - B&W

Hei!

Jeg har selv et par 703 i mitt surround oppsett. Disse driver jeg med Denon monoblokker og er meget fornøyd med dette. Spiller detaljert og fint samt at det er mulig å dra på litt hvis man vil.

I motsetning har en kompis av meg Primare elektronikk på samme høytalerppar. Dette spiller kanskje noe "varmere" men kan ikke spille i nærheten så høyt som mitt. Det kan være at noe av lydkvaliteten hans også ligger i hans primare DVD spiller til rundt 20 lapper.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

:)

Sitat Opprinnelig postet av HoJ
    Synes H1 er lys ja.. Men hvis du hører på P4A\H4A så synes ikke jeg den er for lys..
    Meget godt mulig at du har rett i dette, HoJ, men jeg har liksom ikke lånt bort øret til så mange kombinasjoner til rundt 60 lapper da det ikke akkurat er brennaktuelt

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kenare
    Hei!

Jeg har selv et par 703 i mitt surround oppsett. Disse driver jeg med Denon monoblokker og er meget fornøyd med dette. Spiller detaljert og fint samt at det er mulig å dra på litt hvis man vil.
    Eneste problemet er vel at Denon ikke leverer effektforsterkere lenger. Og de som er på bruktmarkedet er jo så gamle, bli litt risky å handle så gammelt utstyr føler jeg.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •