Valg av forsterker

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Valg av forsterker

Hei

Jeg har kjøpt meg en NAD218 og Cerwin Vega cls215, det jeg lurer på er om noen har forslag til en grei for forsterker med 5.1 eller 7.1 surround.

Det som er hele saken er at dette annlegget jeg nå bygger er noe jeg har tenkt til og ha i stuen hvor festene foregår (derfor valg av cls215) Så jeg er ute etter noen rimelig 3000.- til 5000.- for og dra dette. kommer i hoved sak til og bli brukt til musikk men kommer også til og bruke det til film fram til jeg får bygd hjemme kinoen min, så ja jeg vet at Cerwin Vega ikke akuratt er noen hjemme kino.

Er også ute etter Cerwin Vega bak høytalere og center bare får og hadet komplett i stua.

Intermediate Kolschtat sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    867
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde bare gått for en rimlig Yamaha eller pioneer receiver. Yamaha har ihvertfall stort sett grei kontroll og trøkk i bassen(antar det er viktig ), og som med Pioneer er det flust av de på ymse bruktmarkeder =)

RXV-659 hadde vel fungert bra, denne får du jo til under 5løk. Hvordan bak høyttalere skal du ha? Egen effekt på de?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja har tenkt på en pioneer forsterker med hdmi, har kikket litt på pioneer med hdmi og 150X5 (7) og får jo de til rundt 5løk..Ja bass er vesentlig med dette annlegget

Intermediate Kolschtat sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    867
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av zender85
    Ja har tenkt på en pioneer forsterker med hdmi, har kikket litt på pioneer med hdmi og 150X5 (7) og får jo de til rundt 5løk..Ja bass er vesentlig med dette annlegget
    HDMI og 7x150W til 5løk - hvor? det var grisebillig.

Edit: 1016 ja, trodde den var dyrere.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja pioneer VSX-1016V-S er ikke galt for 7x150 med hdmi og de viktigste specsa det Er selfølgelig ikke det beste av det beste men med tanke på at dette systemet kommer til og bli brukt mest til musikk og komediene til dama som ikke krever det meste innen surround..hehe Kommer til og kjøpe hele surround serien i C-V cls serien bare for og ha noe surround i dagli stua også, burde funke helt greit.

(bortsett fra sub da jeg bruker en Wharfedale sw15 der..blir jo 5stk 15" spiller greit da når det er bånn gass med Scooter/rammstein på fest hehe :twisted:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •