effektforsterker til nad c352

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

effektforsterker til nad c352

jeg har en gammel nad c352 og ett par clsc 10, men skal bytte ut 10" med cls215 så trenger en effektforsterker selvfølgelig.. er det noen som vet om jeg kan koble monoblokkene Midgard Oberon 6.1 til min nad c352? eventuelt hvordan kobler jeg det da?
    eller må jeg nøye meg med en PA forsterker de har på hifiklubben på 2x450watt?
    takker på forhånd for svar og håper jeg blir litt klokere angående dette hehe

Active NAD-master sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    407
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan fint koble MA på 352. Det følger med XLR-RCA adapter så det blir som vanlig effekt amp

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Høyland
    jeg har en gammel nad c352 og ett par clsc 10, men skal bytte ut 10" med cls215 så trenger en effektforsterker selvfølgelig.. er det noen som vet om jeg kan koble monoblokkene Midgard Oberon 6.1 til min nad c352? eventuelt hvordan kobler jeg det da?
    eller må jeg nøye meg med en PA forsterker de har på hifiklubben på 2x450watt?
    takker på forhånd for svar og håper jeg blir litt klokere angående dette hehe
    Velkommen til forumet.

Du kan fint koble en effektforsterker eller mono blokker til din Nad c352. Den har pre-out utganger bak som du skal bruke. For mono blokker bruker du en phono kabel fra f.eks left til den venstre mono blokken og så en phono fra right til den høyre monoblokken. Vanlig effektforsterkere som er i stereo skal ha begge kablene samtidig. Left og right.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    takker for svar=)