Surroundforsterker?, budsjett : MAX 17.000 - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5
Viser resultater 81 til 95 av 95
    Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    945
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det er jo gammel teknologi da :-P
    I så måte ville jo batteri som aldri blir tom være bedre, såkalt atomkraft batteri

Intermediate technophile sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    517
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av vertigo
    Avslørt! (Traff jeg spikeren på hodet eller hva?) : Når jeg søkte litt kommer det fram at du hadde denne Denon recieveren som du så varmt forsvarer, 3805. Vær nå ærlig nok å si at du tente på alle plugger siden du hadde Denon selv.
    Det at jeg hadde en 3805 selv har faktisk ingenting med saken å gjøre (men det forbauser meg ikke at du tror det motsatte...). Du må forsøke å holde deg til sakens kjerne her og se på argumentene som brukes, ikke hvorvidt jeg foretrekker merke A eller B (dette er barnehage-mentalitet, og jeg regner med at du har sluttet i barnehagen?). Da kunne jeg nemlig likegodt brukt samme usaklige argument mot deg, og vi er like langt: "Siden du bruker/foretrekker merke A, så må utsagnene dine være falske". Det går nemlig an å føre en saklig debatt/argumentasjon selv om man har et bein innenfor et bestemt merke.

Jeg kunne likegodt eid en Pioneer og allikevel ville ikke det forandret det faktum at Denon har fått mye blest omkring sine AV-receivere og DVD-spillere de siste årene. Jeg kan også opplyse deg om (dersom det er noen trøst) at min siste forsterker nesten falt på en Pioneer VSX-AX4ASi-S, som hadde et vell med funksjoner og som hadde fått positive tilbakemeldinger (men jeg ønsket å spytte inn et større beløp, nå som jeg først skulle oppgradere).

Dessuten er det ikke selve spilleren jeg forsvarer, men Denons AV-receivere generelt sett. Dette har jeg også påpekt tidligere. 3805 ble brukt som et *eksempel*, fordi du kom med en feilaktig påstand angående testene av Denons produkter. I motsetning til deg forsøker jeg nemlig å begrunne mine uttalelser.

Ærlig talt: Det er jo ikke det samme som at det er best. Det er da ikke min feil at du angrer på kjøpet!
    Jeg angrer da slettes ikke på at jeg kjøpte en 3805. Receiveren er over 2 år gammel og det var på tide å oppgradere, spesielt med tanke på at jeg ønsket HMDI-svitsjing nå som jeg har flere HDMI-kilder.

Kanskje du burde bruke mer tid på å holde deg på et saklig nivå, for du er jammen flink til å putte ord i munnen på folk. Dette er forøvrig en veldig svak måte å argumentere på, noe som jeg inderlig håper du forstår.

Jeg kan trøste deg med at den sikkert var det beste kjøpet når du kjøpte den.
    Jeg er fullstendig klar over at det var et av de beste kjøpene på den tiden. Det er derfor jeg kjøpte den...

Hvis du skal snakke om å følge med i en tråd, bør du i alle fall sørge for å gjøre det selv. Jeg har grunngitt mine årsaker til å tro hvorfor ikke Denon kommer med dette først i butikk i Norge, og tilogmed gått over til å påstå at de ikke klarer dette i klassen 10K og under.
    Sitatet du kommer med fant jeg ikke i linken du viste til. Jeg har også lest dine responser til *mine* innlegg (har ikke fulgt med i dine andre diskusjoner her), men har ikke sett sitatet du sikter til noe sted.

Utklipp: Jeg ser at denne lanseres i toppmodellen, og det er jo ikke tilfeldig. Denne selges jo ikke i for mange eksemplarer og dermed trenger de bare å pøse ut noen få overprisede produkter som kan stå i butikkene og skinne. De trenger ikke selge et eneste produkt. Så blir de først på markedet likevel. Som jeg sa, kynisk og utspekulert!
    Du har skrevet noe lignende tidligere, men dette var *før* du kom med 'spådommen' din og i en litt annen kontekst. Og det du skriver her er ikke et sitat, men en lengre forklaring på hvorfor du *tror* dette. Når det er sagt så er "kynisk og utspekulert" dine ord: For entusiaster som har råd til dette så er det veldig kjekt å kunne skaffe seg dette på et tidlig tidspunkt. Og det er irrelevant om du mener det er kynisk: Er de først ute, så er de først ute.

Du motsier dessuten deg selv (igjen). Først hevder du at de ikke vil være først, deretter sier du det motsatte, men legger til at du synes dette er kynisk (hvilket er irrelevant).

EDIT: Jeg ser nå at du har limt inn dette 'sitatet' *idag* i et av dine tidligere innlegg. Er dette et patetisk forsøk på å få det til å se ut som om jeg ikke leser innleggene dine? (et innlegg som dessuten ikke var en oppfølging til et av mine innlegg) Hva tar du meg egentlig for?

Tipper andre merker vil slå dem når dette kommer i normale prisklasser 10 000 og under. Er nesten villig til å vedde på det, men jeg er ingen gambler.
    Men det virker som om du regner deg selv som en god spåmann, eller hva?

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    609
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av technophile
    Kanskje du burde bruke mer tid på å holde deg på et saklig nivå, for du er jammen flink til å putte ord i munnen på folk. Dette er forøvrig en veldig svak måte å argumentere på, noe som jeg inderlig håper du forstår.

Dessuten er det ikke selve spilleren jeg forsvarer, men Denons AV-receivere generelt sett. Dette har jeg også påpekt tidligere. 3805 ble brukt som et *eksempel*, fordi du kom med en feilaktig påstand angående testene av Denons produkter. I motsetning til deg forsøker jeg nemlig å begrunne mine uttalelser.

Sitatet du kommer med fant jeg ikke i linken du viste til. Jeg har også lest dine responser til *mine* innlegg (har ikke fulgt med i dine andre diskusjoner her), men har ikke sett sitatet du sikter til noe sted.

Men det virker som om du regner deg selv som en god spåmann, eller hva?
    Er det noen som putter ord i munnen på folk, så er det vel det du har holdt på med mye av i denne tråden. Du sier blandt annet at jeg har kommet med "feilaktig påstand angående testene av Denons produkter" Jeg kan ikke se at jeg noen gang har uttalt negativt om tester av Denons produkter.

Sitatet jeg viser til er lagt inn kl 12.07 i dag i inlegg nr 54 i denne tråden. I inlegg 75 som du viser til i svaret ditt har jeg lagt inn en permalink til inlegg 54 OG limt inn utsagnet. Så ja, jeg står ved min påstand om at du ikke følger med.

Om jeg er en god spåmann? Det er vel en søkt påstand. Men jeg har vel mine meninger om hva som skjer framover på enkelte områder. Men om jeg har rett vil jo tiden vise.

Du virker veldig farget av det faktum at du er Denon eier. Det er ingen grunn til å ta helt av. Som jeg har sagt flere ganger er det en helt grei forsterker.

Ikke bli så sinna på meg. Det begynner å bli litt slitsomt. Du kan også droppe kommentarer om jeg går i barnehagen eller ikke. Det blir bare for dumt. For meg framstår du som en som er tatt med buksene nede og begynner med skittkasting. Det er avslørt at du har Denon, men det er tross alt ikke verdens undergang.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vertigo: Vet ikke om jeg skal le eller gråte. Maken til motsigelser, og lite gjennomtenkte formuleringer er det lenge siden jeg har sett. Jeg har bare oversett diskusjonen, og orker ikke blande meg i diskusjonen, men hvis det er noen som blir tatt med buksa nede, som du sier her, så må det være deg.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    609
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gromkaellen
    Vertigo: Vet ikke om jeg skal le eller gråte. Maken til motsigelser, og lite gjennomtenkte formuleringer er det lenge siden jeg har sett. Jeg har bare oversett diskusjonen, og orker ikke blande meg i diskusjonen, men hvis det er noen som blir tatt med buksa nede, som du sier her, så må det være deg.
    Hvis du først skal blande deg så er jo dette veldig saklig. Dette blir jo bare tull.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvorfor er dette bare tull. Man kan diskutere på flere grunnlag, enten spesifikt, eller generelt. Jeg velger og bare nevne det her på generelt basis, da jeg mener tråden har blitt fullstending ødelagt, av en helt annen diskusjon en hva som kanskje var planen. Når jeg så har lest meg gjennom tråden, mener jeg at en rekke påstander ikke oppfyller visse krav jeg har til troverdighet. Og stort sett så er det tilfeldigvis dine innlegg. Finner mange av påstandene usaklige.
    Dette var min umiddelbare oppfatning. Mer har jeg ikke å si. Hvis ingen andre mener dette, så tar jeg nok feil. Hvis flere er av samme oppfatning, så kanskje det er noe i det jeg sier. Vil ikke trekke diskusjonen lenger vekk enn det den er, derfor vil jeg heller ikke bryte opp med mange innlegg, som overhodet ikke har noen sammenheng med hva jeg oppfatter som trådstarters intensjoner. Så hvis ingen kommenterer dette, så kan du bare glemme mine innlegg. Hvis flere reagerer, så figure it out...

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    609
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva om du eller andre bidro positivt i denne tråden, noe som trengs etterhvert? Føler at det bare er om å gjøre å "ta" meg. Det har ikke akkurat vært overflod av informasjon til trådstarter fra andre enn meg.

Jeg har prøvd å bidra med informasjon om HDMI og andre ting som det ser ut for meg at trådstarter har reagert positivt på, og det ser ut som har tenkt å følge mitt råd om å vente litt. Hva om flere kom med inspill, istedet for å plukke mine "påstander" i fra hverandre?

Er du paranoid når noen faktisk er etter deg?

Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    517
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen som putter ord i munnen på folk, så er det vel det du har holdt på med mye av i denne tråden. Du sier blandt annet at jeg har kommet med "feilaktig påstand angående testene av Denons produkter" Jeg kan ikke se at jeg noen gang har uttalt negativt om tester av Denons produkter.
    For det første: Sjekk ut denne linken her:

http://avforum.no/forum/receivere-fo...tml#post555302

Les det jeg skrev i de første avsnittene.

For det andre: Å putte ord i munnen på folk er ikke det samme som å komme med feilaktive påstander. Når du putter ord i munnen på folk, er det snakk om at du kommer med påstander omkring en annen persons reaksjoner eller påstander, som baserer seg på dine *spekulasjoner* eller (mis)oppfatninger av situasjonen.

Sitatet jeg viser til er lagt inn kl 12.07 i dag i inlegg nr 54 i denne tråden. I inlegg 75 som du viser til i svaret ditt har jeg lagt inn en permalink til inlegg 54 OG limt inn utsagnet. Så ja, jeg står ved min påstand om at du ikke følger med.
    Jeg har redigert mitt forrige innlegg og kommentert dette. Jeg vil dessuten tillegge: Poenget her er at du har limt inn en tekst (som du så har sitert) i *etterkant*. Hvis du legger til tekst i etterkant kan du ikke regne med at folk får med seg dette, såfremt du forventer at de leser alt fra starten av hver gang de ser om det er kommet noen nye innlegg (hvilket er urimelig). Denne teksten ble til og med limt inn i et innlegg som ikke var en oppfølger til våre innlegg. Dessuten fungerer ikke permalinken din (prøv selv). Dette er også en grunn til at jeg ikke fant teksten.

Om jeg er en god spåmann? Det er vel en søkt påstand
    Nei, det er ikke en påstånd, det er et spøkefullt spørsmål.

Du virker veldig farget av det faktum at du er Denon eier. Det er ingen grunn til å ta helt av. Ikke bli så sinna på meg. Det begynner å bli litt slitsomt.
    Det behøver du ikke bekymre deg for. Men det som er litt irriterende er å føre en diskusjon med en som hverken lytter eller holder seg på et saklig plan. Og, ja, dette begynner å bli ganske slitsomt...

Du kan også droppe kommentarer om jeg går i barnehagen eller ikke. Det blir bare for dumt
    Måten du 'argumenterer' på minner ganske mye om 'barnehagementalitet', ja ("Vær nå ærlig nok å si at du tente på alle plugger siden du hadde Denon selv. " ... "Ærlig talt: Det er jo ikke det samme som at det er best. Det er da ikke min feil at du angrer på kjøpet!" osv.) Jeg påstod heller ikke at du gikk i barnehagen, det var mer ment som et retorisk spørsmål for å sette ting på spissen.

For meg framstår du som en som er tatt med buksene nede og begynner med skittkasting. Det er avslørt at du har Denon, men det er tross alt ikke verdens undergang.
    Hvis du synes eller tror dette er skittkasting, til tross for at jeg skrev et helt avsnitt om *hvorfor* jeg synes diskusjonsmåten din var preget av 'barnehagementalitet' (usaklige argumenter, irrelevante uttalelser, motsigelser, putting av ord i andres munn, osv.), så vet ikke jeg.

Dessuten dreier ikke dette seg om å bli "tatt med buksene nede" eller "avsløringer". Hvor vanskelig er det å skjønne det? Hvis det virkelig er slik at jeg ville holde noe skjult, hvorfor tror du jeg da fortalte deg at jeg hadde Denon-utstyr? Som sagt, så er dette irrelevant i forhold til utsagnet som du kom med i starten (ang. Pioneer) og i forhold til mine argumenter som jeg brukte mot din påstand. Det at jeg er Denon-eier (+ eier av andre merker, vel og merke) er ikke noe motargument *i seg selv*. Fokuser heller på det som sies og argumentene som brukes.

Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    517
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva om du eller andre bidro positivt i denne tråden, noe som trengs etterhvert? Føler at det bare er om å gjøre å "ta" meg.
    Jeg vet at du poster dette innlegget som en respons til gromkaellen og ikke til meg, men jeg vil allikevel foreslå at vi graver ned 'stridsøksen' nå og legger dette bak oss (er i så måte helt enig med gromkaellen at det er blitt for mange off-topic diskusjoner i denne tråden). Synes det er på høy tid, eller hva?

EDIT: Vil bare tillegge at mitt forrige innlegg ble skrevet *før* jeg leste noen av de andre innleggene som kom like etter.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    609
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg orker ikke annet enn å gjenta oppfordringen i mitt forrige inlegg.

Hva om dere bidro i positiv retning i henhold til trådstarter?

Er det ingen som kan bidra med noe?

Dere mener jo alle at dere vet bedre enn meg, så kom igjen, del deres kunnskaper med oss andre.

Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    517
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    MEN tenkte ej skulle utdype LITT mer hvorfor jeg blandt annet føler at jeg burde ha HDMI 1,3..Problemet mitt der ligger i at ej hater mellomløsninger når jeg først kjøper noe nytt, føler liksom at de andre HDMI 1.1 og 1.2 er det, det aller mest ideelle for meg hadde vert å visst hva jeg "taper" på å kjøpe HDMI 1.1 eller 1.2 istedenfor 1.3,
    Dette er blitt nevnt tidligere i tråden. HDMI 1.3 støtter primært større fargedybde ("Deep Color") noe som 1.2 (eller tidligere versjoner) ikke støtter, men hvorvidt du ønsker å vente til denne teknologien blir mer utbredt er jo til syvende og sist opp til deg. Jeg har gjort noen søk på nettet og funnet ut at det er blitt annonsert HD-skjermer med støtte for HDMI 1.3 og Deep Color. Toshiba vil f.eks. lansere sine modeller senere i sommer.

Her er forresten en HDMI 1.3 FAQ:

HDMI :: Press

Må skru volumet vanvittig høyt iforhold til stereo for at det skal bli noe trøkk i det hele tatt og når jeg såg film i går kveld så skrudde den seg plutseli av, vet ikke om det va det samme som å kvele bilen jeg?
    En årsak kan være overopphetning eller overbelastning. Da bryter beskyttelseskretsene inn. Har du sørget for tilstrekkelig med ventilasjon?

Litt andre grunner til at jeg vil skifte forsterker andre enn at jeg vil kunne kjøre HDMI switch og ha alle nye "HD-lydene" er at jeg tror at rommet rett å slett ødelegger en god del av morroa med surround-anlegget mitt. Merker feks omtrent ikke om jeg har på surround back eller ikkje og ettersom jeg har invistert i de største bokhøyttalerne til Klipsch til 6000,- så er dette ett stort savn, skal jo ikkje ver nødvendig å måtte nesten gå bak til høyttalerne for å merke om de står på.
    Høres ut som om anlegget ditt ikke er kalibrert? Dersom du har en eldre forsterker/receiver uten automatisk romkorreksjon kan du forsøke å stille inn lydoppsettet manuelt (hjelper med måleutstyr og test/kalibreringsplater), men det krever litt innsikt. Tror det er mer å hente dersom du poster dette spørsmålet i et egnet forum (som omhandler romkorreksjon/akustikk), ettersom dette er en litt mer omstendelig prosess.

Har liksom kompiser som ikkjer merker om det er en film på verdens dårligste dvd-spiller eller om det er siste HD-spiller, sånt er irriterende MEN så lenge jeg storkoser meg så digger jeg denne hobbyen !!
    Du er ikke alene om den erfaringen der (for meg er vel 'forbausende' et mer dekkende ord enn 'irriterende').

EDIT: Jeg har kikket litt nærmere på hjemmekinoen din og ser at du har et ganske 'oppegående' anlegg med plasma, projektor og HD-DVD spillere. Synes du har fått mye ut av 'student-budsjettet' ditt.

Dersom du ikke er helt fornøyd med lyden (akustikken), tror jeg du vil kunne hente mye ved kjøp av en nyere receiver med automatisk romkorreksjon (dersom du ikke velger å gå til det steget å justere dette selv med ditt nåværende utstyr). Det kan jo også lønne seg å eksperimentere med de akustiske egenskapene i rommet ditt (flytting av høyttalere, gjenstander, tepper, akustiske plater, osv.).

Når det gjelder receiveren, så ligner den fælt på en av H/K receiverne jeg hadde for en rekke år tilbake. Mulig at din modell er nyere, men utseendet og spek'en er ganske like!

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    609
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    http://avforum.no/forum/generell-chi...nykommere.html

Limer inn innlegget:

Jeg reagerer litt på måten endel ting foregår på dette forumet.

Se trådene:

http://avforum.no/forum/receivere-fo...-17-000-a.html
    http://avforum.no/forum/receivere-fo...1-pioneer.html

For de som ikke har skjønt det enda: Jeg er ikke komplett idiot. Jeg har kommet med endel utsagn i den andre tråden, som jeg skal inrømme at jeg ikke har dekning for. Jeg har kommet med dette for å provosere. Jeg har fulgt med på forumet såpass lenge at jeg viste hvilke reaksjoner dette ville få.

http://avforum.no/forum/receivere-fo...-17-000-a.html

Det jeg reagerer på er de voldsomme reaksjonene jeg får når jeg sier noe positivt om andre merker, og stiller Denon litt i skyggen. Jeg synes personlig at det ikke at dette er noen grunn til å gå av hengslene. Derfor lurer jeg på om dette er "katedralen" til Denon. Det virker som om det ikke er rom for å mene noe annet og at det er absolutte sannheter her.

Jeg mener det er opp til den enkelte å finne ut hvilke krav man stiller til produktet, og så lytte litt på de aktuelle produktene. Men her virker det som ikke alle er like tolerante. Hva med å ikke angripe en som sier eller noe "feil". Det fører jo bare til angrep tilbake. Det er endel kranglefanter her på forumet, og det er med det i bakhodet jeg har kommet med endel av utsagnene mine i den andre tråden.

En av grunnene til at jeg personlig ikke registrerte meg på forumet på laaaang tid, var at jeg så hvor mange som ble "klubbet" ned hvis de ikke hadde dekning for alle sider av en sak de uttalte seg om. Jeg fant da ut at jeg måtte sette meg grundig inn i emnene før jeg kunne komme med et eneste inlegg. Jeg synes dette er negativt for tilveksten i forumet, og at den skarpe tonen kan skremme mange bort. Det er klart at jeg ønsker ikke idiotiske påstander i alle trådene her, men vi kan jo hjelpe nykommere med å dele vår kunnskap istedet for å rakke ned på dem. Dette er ikke kritikk til alle på forumet, men vi vet alle at vi kan være for skarpe i kantene av og til.

Mitt forslag til dere "kranglefanter" er å prøve å tenke ting litt bedre igjennom, og heller argumentere på en positiv måte. Det er ikke nødvendig å rakke ned på andre for å få fram et poeng. Det er heller ikke nødvendig å motbevise at jorden er rund, for å kneble en som tar feil. Men det er mulig å argumentere positivt for å få fram hva du synes er bra!

Newcomer microfilm sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Limer inn innlegget:

Jeg reagerer litt på måten endel ting foregår på dette forumet.

...... klipp ......

For de som ikke har skjønt det enda: Jeg er ikke komplett idiot. Jeg har kommet med endel utsagn i den andre tråden, som jeg skal inrømme at jeg ikke har dekning for. Jeg har kommet med dette for å provosere. Jeg har fulgt med på forumet såpass lenge at jeg viste hvilke reaksjoner dette ville få.

Mitt forslag til dere "kranglefanter" er å prøve å tenke ting litt bedre igjennom, og heller argumentere på en positiv måte. Det er ikke nødvendig å rakke ned på andre for å få fram et poeng. Det er heller ikke nødvendig å motbevise at jorden er rund, for å kneble en som tar feil. Men det er mulig å argumentere positivt for å få fram hva du synes er bra!
    Vertigo, jeg er rimelig fersk her på multikanalernes mekka (og multikanal lyd/bilde), men ikke til lydopplevelser i high-end klassen generelt, så jeg tror jeg kan uttale meg. Jeg er ikke enig med deg at nykommere blir dårlig behandlet og blir klubbet ned i tide og utide. At det skjer nå og da kan vel hende. Kanskje du kunne spørre deg selv om det ikke er mange her inne som faktisk besitter en hel masse kunnskap som du ennå ikke har? Og disse føler at det er på sin plass å utfordre deg når du kommer med litt snodige og bastante uttalelser. Erfarene medlemmer har også et ansvar for at forumet holder høy kvalitet og ikke utvikler seg til å bli et "min er større og bedre enn din" forum!

Bare ved å lese overskriften på en av dine tråder så skjønner man at du ennå har masse å lære Jeg sikter til tråden "Er Denon nr1? Eller er det Pioner?" For all del bare start sånne tråder, forumet er vel ikke bare for viderekommende, men om litt tid vil du skjønne hvor meningsløse sånne spørsmål er. Og i mellomtiden må du finne deg i å bli utfordret når du stikker frem haka. Hvis ydmykhet i forhold til egne kunnskaper ikke er din stærke side så har du muligens et problem.

Intermediate pettermv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    572
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Du sier her at du har skrevet ting for å provosere, og når folk faktisk bli litt provosert av at du sier ting uten å begrunne det, så blir du sur? Forvirrende oppførsel spør du meg.

Intermediate bigtor sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Laksevåg
    Poster
    1,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det som må være det viktigste her inne på forumet må være er at alle kan komme med sine synspunkter og vurderinger av utstyr som de har hørt eller sett uten at de blir latterligjort av andre såkalte eksperter eller guruer eller hva de måtte kalle seg og at alle respekterer hverandre ut i fra det.Jeg har tidligere sett at folk som kommer med påstander om enkelte produkter har blitt latterligjort for den meningen de har kommet med og det synest jeg er synd da det kan hindre andre i å komme med sine erfaringer.La oss holde diskusjonen på ett saklig nivå sånn at det blir lett for både nye og gamle å komme med siner meninger og erfaringer:-)
    Mvh bigtor

Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •