1stk nad 218 vs 2x nad 216 til senterdift??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Active Sizedoesmatter sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    411
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

1stk nad 218 vs 2x nad 216 til senterdift??

Har altså 2 stk CV cls10 til senter og lurer på hva som vil gi mest trykk/kontroll av overnevnte forsterkere.Har mulighet til bi-amp og bi w.
    Prismessig ender det opp på det samme.Frontene er CV 215 md ver sin Nad 208,så jeg må ha noe som kan holde tritt med de.
    Erfaringer,tips mottas med takk:-)

Intermediate kakehode sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bi-amp med 2x216!
    Men du må snart legge brøleanlegget ditt ut på minHjemmekino, er nok mang en CV!-onanist som venter på det

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    411
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    He,he det kommer det kommer,men jeg er så flau over stereobenken at jeg venter litt til:-) Er 30 år og oppsettet ser ut som en konfirmants våte drøm-)
    Tror jeg går for 2x 216. Sku holde til senter det vil jeg tro. Målet var jo 208 all the way,men det vokser ikke på trær lenger:-(
    Så snart 216 er på plass ,så blir det ren for-forsterker til hele kinolanlegget.
    "Brøle-anlegg" er ordet!he,he ,men det låter ikke vondt med riktig musikk heller. Blir vel kanskje voksen en gan jeg og,men det får vente

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    411
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kakehode
    Bi-amp med 2x216!
    Men du må snart legge brøleanlegget ditt ut på minHjemmekino, er nok mang en CV!-onanist som venter på det
    Vet du foresten hvilken av sansene man bruker mest når man "napper i loffen?"

SVAR: Hørselen! Man må jo høre etter om det kommer noen som kan ta deg på fersken!

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har dere sett American pie V? :grin:

Jeg tror jeg ville satset på 1 x 218. 200 w pr. clsc-10 er mer enn nok. Prismessig kommer du kanskje bedre utmed 2 x 216?

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    411
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prisen er den samme,men flere forsterkere gir flere muligheter for evt seinere utviding:-)
    Men nå skal jeg få låne en 218 av en kompis og teste,så har jeg ett referansepunkt.På sikt blir det cls215 til senter og,men det får vente.På tide å ordne litt opp i kabler og møbler.Har sofa,bord,ellers er alle møblene mine sorte med røde ringer:-)
    Kanskje jeg kjøper alle 3 og bruker 216 bak og 218 foran? Da sku det vertfall holde for en stund.........(tror jeg)
    Merker at jo mer forsterkere jeg har til bedre blir lyden på ett mer "normalt" lydnivå,så det er ikke dumt å overdosere litt..:-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •