Dali mentor 6. forsterker?? - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 47 av 47
    Intermediate Leikis sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    729
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av matmal
    Det er den modellen jeg nevnte eller? :-D hehe. Kan det være den jeg så på en nettauksjon nettop? :P I såfall skal jeg tenke over det Har sendt mail til TONart!
    Ikke vært på no nettauksjon denne nei, jeg har kjøpt den av en i Trondheim, som har kjøpt den av første eier, den er kjøpt på ton Art før de kom på demo salg.

Newcomer ronnyr sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    222
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av matmal
    Kan det være den jeg så på en nettauksjon nettop?
    Hvor så du en HCA-2 på auksjon? Ble litt nysgjerrig...

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    77
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ronnyr
    Hvor så du en HCA-2 på auksjon? Ble litt nysgjerrig...
    Oj! ops: hehe.. misforstod deg litt leikis :P. Jg trodde du mente at du hadde elektrokompaniets ECI-1 og at jeg skulle by på den :P hehe
    Syntes det var litt rart at du ville selge meg den når du synes det låt grøtete . Men det er fullt mulig at jeg gjør det da ja :-D

Intermediate Kolschtat sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    867
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Marsellus
    Noen som kan si noe generelt når det gjelder SONY -recievere i kombo med Mentor 6. Har selv en Sony STR-DB 940, og vurderer innkjøp av Mentor 6. Har hørt at Sony skal ha en varm klang, og tenker det kan bli bra i kombo med Mentor 6 litt lyse klang.

...Og bare for å ta det med en gang; jeg vil komme til å oppgradere forsterkertrinnet på sikt:-D
    Jeg vil ikke anbefale deg den sony'n samme med Dali. Jeg lånte selv nevnte receiver mens preampen min var på service. Den er alt annet en varm i klangen. Heller mer mot det lyse i mine ører, samtidig som den totale fraværelsen av bass bidrar godt til det inntrykket. Tror det kan bli "flatt" og lite velspillende sammen med Dali.

Ikke at jeg er no ekspert, men det er intrykket jeg sitter igjen med.

Noen som har erfaring med Marantz eller Rotel på dali? Lurer litt på noen helicon stativ ht..

Intermediate Leikis sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    729
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kolschtat
    Jeg vil ikke anbefale deg den sony'n samme med Dali. Jeg lånte selv nevnte receiver mens preampen min var på service. Den er alt annet en varm i klangen. Heller mer mot det lyse i mine ører, samtidig som den totale fraværelsen av bass bidrar godt til det inntrykket. Tror det kan bli "flatt" og lite velspillende sammen med Dali.

Ikke at jeg er no ekspert, men det er intrykket jeg sitter igjen med.

Noen som har erfaring med Marantz eller Rotel på dali? Lurer litt på noen helicon stativ ht..
    Har tidligere prøvd Rotel på mine Ikon 7, det var ikke noe særli bra kombo. Du bør nokk ha litt mere varme i klangen en Rotel har, mener jeg da. Du kan kanskje prøve med Rotel eff amp å tilføre mere varme med en Thule cd og pre eventuelt da. Dette er mine meninger, så du bør kanskje ta en tur på klubben å lytte med Rotel og eventuelt sammenligne med en Thule.

Intermediate Spectre sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    938
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen andre med erfaringer rundt Dali og Rotel?

Vurderer Mentor 6 tilkoblet Rotel RMB-1075 effekttrinn (biampet) og Sony STR-DA5200ES som forforsterker.

Active Sildo sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    357
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Spectre
    Noen andre med erfaringer rundt Dali og Rotel?

Vurderer Mentor 6 tilkoblet Rotel RMB-1075 effekttrinn (biampet) og Sony STR-DA5200ES som forforsterker.
    Dette hadde vore kjekt for meg og få svar på.Har samme effekttrinn,men har pioneer vsx ax2av som "hovudkilde" Skal ned og hørre på mentor 6 neste helg.

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •