Prisfall på receiverei Januar?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Prisfall på receiverei Januar?

Hei, pleier det å forekomme prisfall på surroundreceivere over nyttår? Jeg kommer til å kjøpe meg en i prisklassen 3-4k. Merke blir et av de seriøse som er i salg.

Intermediate OKKing sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    661
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I denne prisklassen er det stor konkurranse og mange distribusjonskanaler. Ikke forvent det store prisfallet på grunn av januar.
    Dette kommer heller når det introduseres nye modeller - og man er like langt mhp hva man skal velge.
    Ha en fortsatt vakker jul.

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja.. i fjor var det vell januarsalg på forsterkere (helst hjemmekino) på elkjøp og lefdal..
    Kjeller :Talk Electronics Tornado 3; Golden Tube Audio SEP-1; REL Stampede; Magnepan MG12; Audio-Gd nfb-2.32DAC; Squeezebox v3/Vortexbox; Vinylsnurrer: Luxman PD272/DL110pu/MyGroov;
    Stue : Audio Pro Addon T8/SB Duet;
    Kjøkken : SB Boom.

Følg oss på Facebook... HIFI Norge

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    596
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    de butikkene som fører recievere av "den seriøse typen" som du sikter til, har lite til felles med disse store elektrobutikkene, som spyr ut på reklame med masse tilbud og greier. seriøse merker har seriøse priser. det er (dessverre) slik det er med den saken.

ha en fortsatt god jul og lykke til med kjøpet!!

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pioneer får man da kjøpt på elkjøp!? .. men anbefaler NAD i den prisklassa, og ikke for store/tungdrevene høyttalere..

Expert
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    5,562
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate Private Ryan sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    609
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Både og det da!

Sitat Opprinnelig postet av sigvald
    de butikkene som fører recievere av "den seriøse typen" som du sikter til, har lite til felles med disse store elektrobutikkene, som spyr ut på reklame med masse tilbud og greier. seriøse merker har seriøse priser. det er (dessverre) slik det er med den saken.

ha en fortsatt god jul og lykke til med kjøpet!!
    Yamaha's rimelige(2500-6000,-) receivere fåes kjøpt på de store el-butikkene og de står ikke under noen andre receivere, det kan også være muligheter for de med begrenset budsjett å lete på nett og hos enkelte annonsører her, men transport kan bli litt dyrt hvis du bare handler 1 ting. Dette er 2 meget bra kjøp pris tatt i betraktning!

Elkjøp - Yamaha receiver

evt

Elkjøp - Yamaha reciver

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Nettopp de to...

Sitat Opprinnelig postet av Private Ryan
    Yamaha's rimelige(2500-6000,-) receivere fåes kjøpt på de store el-butikkene og de står ikke under noen andre receivere.

Dette er 2 meget bra kjøp pris tatt i betraktning!

Elkjøp - Yamaha receiver

evt

Elkjøp - Yamaha reciver

Hei, jeg lander på Yamaha, og nettopp disse to er meget interessante. Jeg hadde i utgangspunktet bestemt meg for 559 modellen, men ser at 657 modellen er noe høyere spesifisert, og faktisk billigere, særlig hos Elkjøp.

Spørsmålet mitt er om 657 er "Best buy" her...? Forstår jeg det er rett har den 7 kanaler mot 559's 6 kanaler, og har muligens litt mere saft i strømforsyningen, men om dette har noen praktisk betydning vet ikke jeg.

Kan videre virke som om 559, som er ett år nyere, til gjengjeld har noe "mikkmakk" som MP3 "enhancer". Om dette har noen praktisk betydning vet jeg heller ikke.

Skulle gjerne høre din eller andres mening om dette...altså om 657 er det klart beste kjøpet her...?

Intermediate Private Ryan sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    609
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Tja!!

Sitat Opprinnelig postet av cartman9090
    Hei, jeg lander på Yamaha, og nettopp disse to er meget interessante. Jeg hadde i utgangspunktet bestemt meg for 559 modellen, men ser at 657 modellen er noe høyere spesifisert, og faktisk billigere, særlig hos Elkjøp.

Spørsmålet mitt er om 657 er "Best buy" her...? Forstår jeg det er rett har den 7 kanaler mot 559's 6 kanaler, og har muligens litt mere saft i strømforsyningen, men om dette har noen praktisk betydning vet ikke jeg.

Kan videre virke som om 559, som er ett år nyere, til gjengjeld har noe "mikkmakk" som MP3 "enhancer". Om dette har noen praktisk betydning vet jeg heller ikke.

Skulle gjerne høre din eller andres mening om dette...altså om 657 er det klart beste kjøpet her...?
    Aner ikke hvem som er "best" men Yamaha er blandt de beste "common" receiverne for vanlige/dødlige folk og spesielt på film sies det, jeg har hørt forgjengeren til 457 som var meget bra, sjekk ut litt på Yamaha sine web-sider.
    Yamaha Online - Yamaha Elektronik Europa GmbH

Tror ville jeg gått for 657, prisen er ihvertfall "as good as it gets"

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bestillte meg en 657 fra Elkjøp i går, så gleder meg til å få den. Har du cartman9090 kjøpt deg en slik? Fornøyd? Håper på å få den en gang i denne uka, men posten er ikke av de hurtigste.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •