Electrocompaniet aw 250R eller aw180M

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate Retep sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,224
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Electrocompaniet aw 250R eller aw180M

Er på leting etter en siste oppgradering for en stund og har kommet over dess to her til salgs. Prisen på dem er noenlunde det samme. Det jeg lurer på er om det er vesentlig stor forskjell på dem. Jeg ser at det er vesentlig stor forskjell i effekt. Lydmessig, er dem utsatt for oen feil, M er det fra nyeste serien etter at det "nye" Companiet tok over?

Aw180M er jo mono blokker og Aw 250R er dual mono. To monoblokker i 1 kabinett.

Så om noen av Dere her vet noe om dette så setter jeg stor pris på tilbakemelding. Jeg må reise ganske langt for dem ( Brukt ) men kan jo alltids reise inn til en butikk i Oslo å høre på dem der.
    Høyttalere: Triangle Genese Quartet LE. Triangle Genese Voce, Triangle Celius ESW, Triangle Antal ESW, Triangle Khos x 4. Svs 2531 pci, svs 2039 plus, svs Pb12 plus og svs pc13 ultra
    Forsterkere: Marantz SR7010. Sherwood A965 effekttrinn.
    Kilder, pc, marantz UD7007, himedia Q10pro
    Bilde: JVC 350 Dila Dreamscreen 106'

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Selv oppfatta jeg AW180 bedre, men nå finnes jo både 180 og 250 i forskjellige "versioner". Ikke sikker på hva jeg hørte på av hva, men tipper det var de nyeste modellene som var å oppdrive der og da (2004).

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •