Dette gleder jeg meg til! Vincent SV-234

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Active
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Dette gleder jeg meg til! Vincent SV-234

Jeg hadde egentlig bestilt meg Vincent SV-233, da jeg tilfeldigvis sjekket ut Vincent sin hjemmeside: Vincent
    Da så jeg at de hadde oppdatert siden sin, og jeg kom derfor over dette: Vincent
    Det var bare veldig flaks for min del ettersom at jeg allerede hadde bestilt meg Vincent SV-233 fra tonart.no. Og der står det jo heller ikke noe informasjon om at det kommer nye produkter etter nyttår. Så derfor har jeg bestemt meg for og vente til etter nyttår med og kjøpe meg ny forsterker. Og da blir det jo selvfølgelig etter kommeren av SV-233 som da er Vincent SV-234: Vincent
    Etter en min mening så synes jeg at den nye forsterkeren har et mye penere utseende og ser mye mer dyr ut enn SV-233. Kommer jo helt ann på om den skal koste det samme som den eldre modellen!! Morsomt blir det i alle fall.... :-D Gleder meg veldig til den kommer for salg. Salg høre med tonart også skal jeg gi beskjed om hva svaret blir!

Expert
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    5,562
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    fortsatt 2 siffer under sv236 da, som vistnok skal låte en del bedre enn 233.

Active
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av einis
    fortsatt 2 siffer under sv236 da, som vistnok skal låte en del bedre enn 233.
    Ja, men det er ingen som har noen formening om hvordan den nye Vincent SV-234 skal låte. Noe må jo være forbedret siden SV-233. Jeg har ihvertfall bestemt meg for at jeg skal prøve ut SV-234 når den kommer! Artig blir det nok uansett.

Newcomer booyy sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvis man vil ha øresus av 233 pågrun av den skrikende diskanten så kjøper man.hvis ikke så går man for noe annet og da sier jeg.gå for noe annet har nemlig hatt denne selv og faktisk så begynte den og kutte ved høye lydtrykk i tillegg

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    fikk vite en pris på den nye vincent sv-234 å den prisen nebyhifi hadde fått var 15990. men det kunne være den ble forrandret seinere sa de, men eg hadde noe trodd den ble noe billigere enn det..

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    233 fikk jo fantastiske kritikker når den kom. Men ble litt for lys og skjærende i toppen for mange. Den låt iallefall greit på Infinity Alpha når jeg sjekka den ut, virka veldig kraftig og potent.

234 koster endel mer, og da regner jeg med at den låter "endel" mer og.

Newcomer booyy sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ble alt for skjærende også ble forferdelig og høre på.er vincent fan jeg men denne her smakte ikke på mitt annlegg.men ytelsen på 200 watt var i realiteten målt til 233 så den hadde krefter

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •