HJEEELP!! nå er jeg desperat etter HJELP!!! Hvem somhelst!! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 42
    Newcomer loande sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Qrt
    Nix, da kan du ikke det nei.. En annen sak, du har en Sony med pre out sa du, hvilken Sony da? Hvis det er noe "billig rask" så ville jeg heller kjøpt en grom integrert forsterker hvis jeg var deg. Ingenting er bedre enn det dårligste leddet vet du..
    helt enig.. det er en sony srt db 1070. skulle vist vere blant toppmodellene i QS serien for noen år tilbake.... vant et par tester...

ser man langsiktig på det.. kommer jeg nok til å kjøpe meg en ok pre amp til musikklytting!!

Intermediate Qrt sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,549
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sånn, nå har jeg tatt en titt på annonsen på QXL og selger så ikke akkurat ut som en seriøs kar som vet hva han snakker om vil jeg si. Tipper Per Abrahamsen hadde tatt til tårene om han hadde lest det der..

Det er vanskelig å gi et godt råd kjenner jeg, men jeg hadde nok ikke kjøpt dem. EC er bra saker, og jeg ser helst at ikke en eller annen hjemmemekker har satt fingrene sine i tingene mine..

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Qrt
    Sånn, nå har jeg tatt en titt på annonsen på QXL og selger så ikke akkurat ut som en seriøs kar som vet hva han snakker om vil jeg si. Tipper Per Abrahamsen hadde tatt til tårene om han hadde lest det der..

Det er vanskelig å gi et godt råd kjenner jeg, men jeg hadde nok ikke kjøpt dem. EC er bra saker, og jeg ser helst at ikke en eller annen hjemmemekker har satt fingrene sine i tingene mine..
    enig.. jeg er også skeptisk... er alltid skeptisk til forhåndsbetaling... mister litt lysten på å kjøpe.. er litt skeptisk på selger( ingen karakter eller noe som helst)

jeg legger inn et spørsmål på hvem som har brokobla de....

men om selger er en kjeltring, har jeg vel rettighetene på min side. om jeg får defekt vare el.l. har jeg ikke ???

Er det noen andre som har noe å si om dette???

vet dere om noen andre gode eff.forsterkere til MAX 9000kr ??? helst brukt!

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du avtaler returrett på dine premisser har du rettighetene på din side, ellers så får du det du kjøper når man kjøper brukt uten noen avtaler.

Midgard Oberon blokkene blir jo skrytt veldig mye av. De ikke så dyre i utgangspunktet heller, men kanskje vanskelig å finne brukt.

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Odo
    Hvis du avtaler returrett på dine premisser har du rettighetene på din side, ellers så får du det du kjøper når man kjøper brukt uten noen avtaler.

Midgard Oberon blokkene blir jo skrytt veldig mye av. De ikke så dyre i utgangspunktet heller, men kanskje vanskelig å finne brukt.

takker..:-D

sjekker opp Midgard Oberon nå, men hva med vincent sp 331 som jeg nemte tidligere vil ikke dette vere en fin forsterker til meg ?? den har også fått mye ros!!

det er vansklige greier dette syns jeg, det å finne den "rette" eff.forsterker...

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hatt AW100..
    Meget god forsterker, og hadde du hatt mulighet for bi-amp hadde det vært optimalt i her.

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Odo

var ikke noe serlig vekt på de da..(Midgard Oberon 2.1) tyder ikke dette på liten strømforsyning??? total vekt på 11kg..

vincenten veier 20 og trekker 1000w fra strømnettet!!!! har jo og rør i forsteg.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av loande
    var ikke noe serlig vekt på de da..(Midgard Oberon 2.1) tyder ikke dette på liten strømforsyning??? total vekt på 11kg..

vincenten veier 20 og trekker 1000w fra strømnettet!!!! har jo og rør i forsteg.
    Midgard har jo ICE moduler. Og kjører ikke transistorer som Vincent.
    Oberon 6.1 kan du finne brukt for 10k. Da har du 2x600watt i 8ohm. Det bør være plenty

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jens123
    Midgard har jo ICE moduler. Og kjører ikke transistorer som Vincent.
    Oberon 6.1 kan du finne brukt for 10k. Da har du 2x600watt i 8ohm. Det bør være plenty
    ja ... men det er ikke så viktig for meg om det er 200 eller 600 watt, bare det er nok (om du skjønner)

vincent har 2x150 i 8ohm (mine dali er på 4ohm), men har en 1000w strømforsyning. den veier jo 20kg

det som er viktig for meg er at den gir en god "sound". er ute etter den litt feite og fyldige lyden... EC skulle vist ha en slik "sound" men se skeptisk till selger på qxl så de ble ikke de..

vincenten har rør i forsteg som skal gi den en annen klangtone...
    NB! har aldri hørt sp 331, men ut i fra det jeg har lest om denne virker den som en forsterker som passer meg.

noen som har eller har hatt vincent sp 331 som kan gi meg noen tilbakemeldinger??? kjøper gjerne en brukt en!!!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ragz

takk for linken.. ser spennende ut denne.. men hva vil en ok pris for den der vere da??

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    den er jo bare 1,5 år gammel så halv pris er vel en grei pris om han selger den for d.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    slå til:-D

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forøvrig meget informativ trådtittel...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke noe fornuftig å si om produktet du ønsker å kjøpe. Men det er alltid knyttet usikkerhet til å kjøpe over nettet av privatpersoner. Og selv om du avtaler returrett stiller du ganske svakt hvis personen er en kjeltring. Dette er ting som politiet ikke prioriterer. Og har du først betalt penger til vedkommende er det svært vanskelig og tidkrevende å få de tilbake.

Personlig ville jeg ikke kjøpt av selger som ikke har noen karakterer uten å ta noen forhåndsregler. Du burde isåfall prøve å få kontakt med selgeren på telefon, er det vanskelig så styr unna. Og hvis det blir kjøp så er det beste å betale gjenstanden ved henting. Evt. så bør man kun betale f.eks 2 x frakt i forskudd og postoppkrav som nevt tidligere i tråden. Hvis ikke selgeren går med på dette så er det en useriøs selger og det er best å styre unna. Det også viktig som nevnt tidligere å åpne pakken med en gang på postkontoret for at de skal ha mulighet til å stoppe pengeoverføringen.

Intermediate Qrt sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,549
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For å gjøre det hele enda litt vanskeligere så har jeg gode erfaringer med Dali og Rotel effektforsterker.. Nermere forklart Dali 400 og Rotel RB890 Tror jeg den het, var iallefall 2x160 watt..

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    EC har aldri imponert meg. Det jeg har hørt har spilt dvaskt og lite nyansert. Beklager, men for 10k mener jeg du får mye annet som er mer spennende. Til og med nytt.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av akto
    EC har aldri imponert meg. Det jeg har hørt har spilt dvaskt og lite nyansert. Beklager, men for 10k mener jeg du får mye annet som er mer spennende. Til og med nytt.
    EC har han nok slått fra seg. Det er Hegel det prates om...

;-)

Intermediate killroy sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,198
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    LItt forvirrende tråd mht. EC kjøp, men glem disse (du har allerede gjort det ser jeg og det er bra...). Hegel, litt lys klang syns vel mange, muligens ikke helt perfect match (avhenger av smak og signatur på resten av oppsett)..

Forslag som undertegnede stortrives med (ZAPsolute 2x50W, NB: Detter er klasse A drift og denne har en enorm detale informasjon, fast og presis). Spiller fletta av mye dyrt...

Bygger du den selv så sparer du mange lapper...16K ferdig bygget
    Norsk Audio Teknikk

Eller hvorfor ikke en Cayin 153B (2*100W/8Ohm til under 7K ?

Kun til innspill (Hvis kvalitet betyr noe....)

/L

Expert
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    5,562
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    glemme EC og gå for kjipe cayin, seriøst?

Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •