NAD T761 - trøbbel med signaler fra PC

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

NAD T761 - trøbbel med signaler fra PC

Jeg har en NAD T761. Skulle koble PC'en til via SPDIF'en i dag og alt gikk fint inntil jeg skulle se en film i VLC media player. Audio Device stod på 5.1 og da var alt bra, men skulle prøve å sette den til A/52 over S/PDIF (som jeg ikke vet hva er) fordi den ikke svitsjet til DTS på displayet da jeg byttet lydspor og da kom det noen rare lyder... skulle ikke tro det skulle ødelegge forsterkeren, men nå kommer det ikke lyd på noe lenger... ikke radio engang... Noen som har en ide' om hva som har skjedd og hvordan det kan fixes?

Newcomer SubSonic sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    47
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

S/PDIF Passthrough

Eg har hatt det samme problemet i vlc, ikkje at forsterkaren streika, men at lyden fra A/52 over S/PDIF bare blir hakking og merkelige lyder. Det finnes ein innstilling i vlc under preferences->audio der du kan hake av for å bruke S/PDIF hvis tilgjengelig, men om det hjelper er usikkert...

Eg brukar ein annan avspelar der SPDIF Passthrough er eit valg (iMedian for HTPC), då funkar det fett.....
    Hvis du har AC3 filter installert eller eit lydkort av nyare type kan du velge kva for signaler som skal sendast direkte gjennom SPDIF.

Får du fortsatt ingen lyd? Prøvd å slå av og på strømmen og alt det der?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ingen lyd

Den har vært uten strøm i hele natt, men ingen forskjell da jeg tok den på i morges.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •