Må jeg kjøpe 7x170watt for at den skal funke som for-forsterker?? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 27 av 27
    Active Sizedoesmatter sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    411
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Steinar_olsen
    Nei. Det vil itte funke. Jeg kjenner itte personlig til NAD og har aldri hørt noe sånt skrot og rask, men jeg vet at de er dårlige. Hold deg til DALI-recivere du
    I rest my case................

Intermediate are_e sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du fått låne en NAD til testing nå, Size? HFK har jo mulighet for hjemlån mot depositum så vidt jeg vet, men du slapp kanskje å legge igjen depositum?
    Det er jo litt kult å bruke en NAD preamp siden du kjører NAD på effektsiden, og siden begge deler kommer fra samme produsent så burde lydsignatur og impedanser i preamp-utgang og effekt-inngang matche perfekt... Er veldig spent på å høre dine opplevelser med NAD preampen, spesielt på støysiden siden jeg har hørt flere som har hatt problemer med støy. Ikke har du muligheten til å redusere gain på effektforsterkerene heller så støy er jo noe du vil merke ganske fort tror jeg.

Jeg fikk tilbud om en billig proson reciever for lenge siden, den het et eller annet med 1800 tror jeg. Er ganske glad jeg ikke gadd å bruke penger på den nå, selv om den var bi-bi-billig og brukt :-D

Mr. Olsen tror jeg ikke du trenger å bry deg om, det er jo ganske åpenbart at han ikke vet hva han snakker om :razz:

A

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    244
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den første versjonen av NAD 163 var svært plaget av støy. Jeg hørte selv denne, og det var rett og slett ille. Så vidt jeg har forstått var støyproblemet hovedårsaken til at den nå heter 163 v2. Har desverre ikke fått hørt den etter oppgraderingen. Spennende å høre hva trådstarter konkulderer med!

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    411
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blir full raport neste uke når de får den inn på lager:-) Det er jo en "enkel" sak,men ett stort + er jo den belyste programerbare fjernkontrollen:-)
    Jeg føler meg som en unge før julaften.....................
    Servicen jeg har fått på HK er upåklagelig vertfalll!

Intermediate are_e sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er et eksempel på et produkt som aldri har vært lansert i Norge.
    eBay: Marantz AV Pre-Tuner Amp Processor Receiver AV9000 THX (item 120065654519 end time Dec-22-06 18:00:33 PST)

Det ser ut til at det er MYE prosessorer på markedet "over there" som vi aldri får se i butikkene her i Norge.
    Jeg har visst om endel av de jeg ser på ebay, men det er også mange som er totalt ukjente slik som denne.
    Og det er fortsatt litt merkelig at det ikke finnes flere prosessorer i 5-10k prisklassen slik som NAD sin.

A

Newcomer Sevald sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte en rimelig Parasound Halo C2 på ebay. Med en liten Hdmi boks (ekstra utsyr til C2) så har du alt du trenger og mere til:-D

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    411
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nad"n må desverre utsettes:-( Handlet ny(e) senter i stedet og noen brukte nad effektrinn.Ble så fornøyd med lyd og bilde etter jeg kjøpte ny Denon dvd md hdmi til PJ"n og så funker DTS på recivern:-) Recivern funker egentlig meget bra nå som den ikke skal drive noe,men den skal byttes så snart jeg har alle 6effekt- nad"nepå plass:-) 2x10" i senter gjorde susen!

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •