Kjøpe reciever fra USA??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    129
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kjøpe reciever fra USA??

Jeg kom over en H/K AVR 745, tror jeg den heter, på ebay. Her kostet den 1600 dollar, eller noe omkring det. Jeg syntes dette var ENORMT mye billigere enn her hjemme i Norge, her koster den 24000 eller noe sånt.

Vil det lønne seg å kjøpe den i USA. Eller vil frakt og toll og alt det pisset der dra opp prisen betydelig. Vil det være vanskelig og dyrt å shippe denne pakken, som tross alt veier 23 kg?
    Noen som har erfaringer med sending fra USA?

'Den er jo tross alt under halv pris. Så konklusjonen, vil det være lettere å bare spare, for så å stikke ned på hificenteret og kjøpe den. (jeg har ikke lyst til det).

Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jensemann4
    Jeg kom over en H/K AVR 745, tror jeg den heter, på ebay. Her kostet den 1600 dollar, eller noe omkring det. Jeg syntes dette var ENORMT mye billigere enn her hjemme i Norge, her koster den 24000 eller noe sånt.

Vil det lønne seg å kjøpe den i USA. Eller vil frakt og toll og alt det pisset der dra opp prisen betydelig. Vil det være vanskelig og dyrt å shippe denne pakken, som tross alt veier 23 kg?
    Noen som har erfaringer med sending fra USA?

'Den er jo tross alt under halv pris. Så konklusjonen, vil det være lettere å bare spare, for så å stikke ned på hificenteret og kjøpe den. (jeg har ikke lyst til det).
    Her vil jeg anbefale deg og bruke søkefunksjonen.. har blitt spurt om dette hundre ganger før.. har selv spurt.. og det ble ikke av at jeg kjøpte noe hvertfall!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    129
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    edit: noen som vet om hvor man får tak i 220-120 V omformere?

Intermediate Smurfen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    clasern :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei,
    Dette er utdrag fra DHL. Har brukt dem veldig mye på slike tunge saker, og dette kan jeg virkelig anbefale.
    Se også Mail Forwarding Leader - Your Very Own U.S. Mailing Address - Mailforwarding

"A shipment weighing 23.00 Kgs, being sent to NORWAY, would cost approximately $192.00.
    2-3 Day Express Door to Door Delivery!
    100% Trackable Online
    Packages can be fully insured "
    Ellers så kjøper du en omformer på eBay samtidig. Koster ca $40, og driver ca 750 w maskiner.
    Lykke til

Otto

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •